Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā?
Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā:
Klientu atsauksmēm būs liela nozīme
Runa nav par jūsu vēstījuma izplatīšanu tālu un plaši, bet gan par to, lai par jūsu zīmolu runātu pareizie cilvēki. Ietekmētāju mārketings joprojām ir milzīgs, un tā ir tendence, kas ir šeit, lai paliktu. Pārliecinieties, ka esat pieņēmis influenceri, kurš patiešām var ietekmēt jūsu klientu lēmumus. Tomēr jāņem vērā tas, ka sekotāju skaits ne vienmēr ir labs rādītājs ietekmētāja efektivitātei lēmumu ietekmēšanā.
Pārliecinieties, ka jūsu mārketinga komanda ir informēta
Digitālā mārketinga tendences pastāvīgi attīstās. Pārliecinieties, ka jūsu mārketinga komanda zina un apzinās jaunākās mārketinga tendences un to, kā viņi varētu tās iekļaut jūsu digitālā mārketinga stratēģijā.
Video ir efektīvs mārketinga instruments
Videoklipi jau gadiem ilgi ir bijis stratēģisks veids, kā sasniegt klientus sociālajos medijos, un tas ir šeit, lai paliktu. Tādas platformas kā TikTok un Instagram piedāvā jaunus veidus, kā zīmoli var sazināties ar saviem klientiem. Ņemot vērā to, ka video rediģēšanas tendences turpina attīstīties, pārliecinieties, ka jūsu video komanda ievēro jaunākās tendences, lai izceltos satura jūrā. Ņemiet vērā arī to, ka iesaistīšanās ir svarīga. Jūs vēlaties, lai jūsu klienti komentētu, patīk un/vai kopīgotu jūsu ziņojumu, nevis tikai to skatītu.
Beigās viss ir par stāstu, ko jūs stāstāt
Iztērējot daļu sava budžeta un izmantojot visus pareizos mārketinga kanālus, tas ne vienmēr garantēs jums panākumus. Tas viss ir par stāstu, ko jūs stāstāt saviem klientiem. Ja zīmola stāsts un misija griežas ap viņu klientiem un ja tā produkts/pakalpojums palīdzēs viņiem attīstīties, sasniegt mērķus vai padarīt viņus un viņu kopienas par labākiem cilvēkiem un vietām, tas ir veiksmīgs. Atcerieties, ka runa ir par jūsu klientu, nevis jums, un jūsu kā uzņēmuma mērķis ir palīdzēt atvieglot viņu dzīvi.