Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā.
Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, ko cilvēki pērk, ko cilvēki atceras un par ko cilvēki runā. Tās ir būtisks aspekts produktam un tā reklamēšanas veidam. Klientu atsauksmes ir tas, kas veido zīmolus.
Arī klienti atzinuši, ka tiem vienlīdz nozīmīga ir produktu, pakalpojumu lietošana un klientu apkalpošana. Arī draugu un paziņu ieteikumiem un atsauksmēm vērojama liela ietekme.
Covid-19 krīze neapšaubāmi ir mainījusi veidus kā uzņēmumi komunicē ar klientiem un kā klienti gūst pieredzi. Šodien, tā vietā, lai vienkārši apmeklētu konkrēto veikalu, komunicētu ar pārdēvēju, klienti var sazināties ar uzņēmumu, izmantojot jebkuru kanālu, tai skaitā Facebook, vai arī norunāt privātu tikšanos uz noteiktu laiku, izņemot produktu sociāli distancētā veidā. Klienti jūtas pārliecinošāk un ērtāk, un, vēl svarīgāk, vairāk iesaistās. Tas ir svarīgi, jo bieži vien labu apkalpošanu klients vērtē augstāk par produkta kvalitāti.
Agrāk, bieži vien darījumos ar lielākām organizācijām, cilvēki bija spiesti samierināties ar automatizētu klientu pieredzi. Tas bija šķērslis, jo klienti vēlējās personīgu attieksmi. Pēdējā laikā gan uzņēmumi ir apzinājušies, ka klātbūtnes faktors daudziem klientiem ir ļoti nozīmīgs un mēģina darīt visu, lai attaisnotu klientu prasības arī Covid-19 laikā.
Saskaņā ar jaunākajiem ziņojumiem, pandēmijas un karantīnas laikā uzņēmumi acīmredzami ir koncentrējušies uz klientu pieredzes veicināšanu.
Klientu pieredze palīdz mazajiem uzņēmumiem veidot zīmolus, nodrošinot izaugsmi. Jo neviena tehnoloģija, lai cik sarežģīta tā nebūtu, nevar aizstāt personalizētu klientu pieredzi.