Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kas ir Luīze Delāža?

Un, cik veiksmīgu kampaņu var izveidot ar izdomāta Instagram konta palīdzību?

Mēs visi zinām tādas meitenes kā Luīze Delāža (Louise Delage). Tu lieto Instagram vairākus gadus un, ja gadās laba diena, saņem 50 “patīk” atzīmes no saviem sekotājiem. Tad uzrodas “viņa” un ar savu mazo, jautro dzīvi pāris mēnešu laikā iegūst vairākus tūkstošus sekotāju.

Kas ir šī meitene? Un KO (?!) tik ievērības cienīgu viņa dara?

Iespējams, tiešsaistē valdoši likumi un vispārējais sabiedrības spiediens dažādu absurdu standartu kultivēšanā, licis mums notrulināt savus kritikas “nažus”. Tāpēc, kad Luīze parādījās Instagram šā gada 1.augustā, izrādot dzērienus un laimīgu, saulainu smaidu, tikai retais iedomājās par to, kas viņa ir. Daudzi pieņma, ka viņa ir vēl viena šika parīziete.

Bet, nē, šoreiz tas nebija šis gadījums. 25 gadus jaunā meitene, kas dažu mēnešu laikā ieguva vairāk nekā 50 000 “patīk” atzīmēs par ballītēm uz jahtām, ceļošanu un nebeidzamām vakariņošanām jautrā kompānijā, patiesībā ir daļa no Parīzes reklāmas aģentūras BETC kampaņas ar nosaukumu “Like My Addiction” (jeb “Atbalsti manu atkarību”). Proti, tas ir neīsts konts un izdomāta persona.

Vai pamanījāt Luīzes publicētajās fotogrāfijās kaut ko neparastu? Viņa gandrīz vienmēr redzama turot dzēriena glāzi. Runāsim bez aplinkiem – Luīze ir alkoholiķe.

Kampaņas patiesais nodoms tika atklāts nesen publicētajā video:

Šī kampaņa tika izveidota, lai jaunu cilvēku starpā radītu informētību par alkoholismu un to, cik viegli ir nepamanīt, ka kādam no tuviniekiem veidojas vai jau ir šī problēma. Kā apgalvo Francine Framboise for Addict Aide – kompānija, ar kuras palīdzību šī kampaņa tika veidota, katra piektā jaunieša nāve ir kāda atkarības dēļ.

👀 Look 👀

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Kampaņas radošais direktors Stéphane Xiberras atzīst, ka tik veiksmīga profilaizveidošanā ticis ieguldīts pamatīgs darbs – viņš skaidro, ka Luīzes attēli tika veidoti līdzīgi tiem, kas guvuši lielāko popularitāti Instagram un citu tiešsaistes sociālo tīklošanās vietņu lietotāju starpā. Lielu nozīmi esot spēlējušas mirkļabirkas, jeb tā sauktie tēmturi (izmantoti tādi, kas saistās ar modi, ēdienu, dabu un ballītēm), tāpat nozīmīgs bijis arī fotogrāfijas publicēšanas laiks, proti, radošā kmomanda publicēja divus līdz trīs ierakstus dienā un to darīja no rīta, pusdienlaikā un vēlu vakarā, kad “cilvēki visvairāk “stalko”viens otru”. Tajā pašā laikā bildes tika pārveidotas, izmantojot slavenu modes blogeru visizmantotākos filtrus.

Bad mood

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Neskatoties uz visu iepriekš minēto, Xiberras atzīst, ka komanda būtu varējusi strādāt produktīvāk: “Mēs cerējām uz lielāku skaitu to sekotāju, kas būtu pamanījuši īsto vēstījumu. Bija tikai daži, kas pamanīja, ka kaut kas nav kārtībā, bet liellākoties visi redzēja vienkārši jaunu, skaistu meiteni, nevis tādu, kas patiesībāir visai vientuļa un nemaz nav tik laimīga, jo cieš no ievērojamas alkohola atkarības”.

💦 F.R.E.S.H 💦

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on

Tikai dažas stundas pēc tam, kad tika publicēts augstāk esošais video, kas atklāj kampaņas patiesos nolūkus, Addict Aide novēroja piecas reizes lielāku aktvivitāti Instagram kontā, nekā līdz tam. Kopš tā laika šis stāsts ticis aprakstīts gandrīz 200 rakstos un kļuvis par vienu no vadošajiem tematiem Francijas Twitter kontos. Luīze Delāžas skumjais noslēpums kopumā iekaroja vairāk nekā 630 000 video skatījumus Instagram, Youtube un Facebook… un tas viss ar 0 investīcijām medijos.

Foto: https://www.flickr.com/photos/jenny-pics/14298450945/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/