Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc reklāmai jāizveido vissliktākā dziesma pasaulē?

"Monoprix" rada asprātīgu reklāmu ar trāpīgu atrisinājumu!

“Kāpēc gan jauna sieviete cieš, klausoties neiedomājami sliktu dziesmu, nevis vienkārši to izlaiž?” Šāds jautājums rodas skatoties jauno Francijas pārtikas un mazumtirgotāja “Monoprix” reklāmu. Atbilde ir sastopama noskatoties šo reklāmu līdz galām!

Reklāmas aģentūra “Rosapark” radījusi asprātīgu reklāmu, kurā galvenā varone, mērojot ceļu no lielveikala, ir spiesta klausīties patiešām sliktu, 80. gadu dziesmu ar diezgan burtisku nosaukumu “Vissliktākā dziesma pasaule”.

Izturot šo dziesmu līdz galām secinām, ka tai pakļaujam sevi, ja neizmantojam iespēju saņemt preci no lielveikaliem ar piegādi, jo citādi jau dziesmu nav iespējams izslēgt, jo abas rokas ir aizņemtas ar iepirkumu maisiem.

Aģentūra min, ka galvenais mērķis bija sarakstīt dziesmu, kuru jūs nevēlaties mīlēt!

Tā ir diezgan liela atkāpšanās no “Monprix” 2017. gada populārākās reklāmas “Mīlestības zīmes”, kas tika atzīta par vienu labākajām reklāmam reklāmu vēsturē.