Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc Polijas Ziemassvētku reklāma ir tik populāra?

Polijas zīmols Allegro izveidojis reklāmu, kas aktuāla ne tikai Polijā, bet visā pasaulē

Katru gadu ir dažādas Ziemassvētku reklāmas, kurās parādās svētku gaismiņas, mūzika un cita svētkiem atbilstoša tematika. Tomēr arī katru gadu ir kāda reklāma, kas ar garantiju aizkustinās skatītājus līdz pat asarām.

Šogad šī reklāma nāk no kādas iepriekš nezināmas Polijas mājas lapas Allegro. Reklāma sasniegusi 7 miljonu YouTube skatījumus pirmajās 10 dienās.

Iemesls, kāpēc šī reklāma ir tik veiksmīga, slēpjas stāstā par vientuļu vīru, kas cenšas iemācīties angļu valodu. Bet tomēr realitātē tas saistīts ar visiem zināmo un globāli aktuālo problēmu par imigrantu realitāti.

Reklāmā tiek attēloti vecā vīra centieni iemācīties angļu valodu un reklāmas gaitā var redzēt viņa panākumus. Bet tikai pašās beigās atklājas īstais iemesls, kāpēc vecais vīrs mācījies angļu valodu – viņa dēls dzīvo Anglijā un dēla bērna pirmā valoda ir angļu valoda.

Reklāmas emocionālākais brīdis ir pašās pēdējās sekundēs, kurās vecais vīrs satiek savu mazbērnu pirmo reizi un asarām acīs ar sevi iepazīstina mazmeitiņu.

„Protams, šī vecā vīra situācija ir tālu no īstās realitātes Polijā. Ne vienmēr tā ir tik veiksmīga. Ikviens Polijā pazīst kādu, kas ir tādā pašā situācijā, tā kā kaut kādā ziņā šī stāsta saknes ir patiesas,“ skaidro Allegro zīmola menedžeris Mišels Bonorovskis (Michal Bonorowski).

Pāris patiesi fakti

Pēdējie dati norāda, ka 3,3 % Polijas sieviešu dzemdē tieši Anglijā- tas ir par 12,5 procentiem vairāk kā 2004.gadā, kad Polija pievienojās Eiropas Savienībai.

Bartlomejs Novaks (Bartlomiej Nowak) – BARDZO menedžmenta direktors, skaidro, ka reklāmas mērķis bija attēlot pēc iespējas atbilstošāku stāstu realitātei.

“Kad domājam par kreativitātes konceptu, mēs vienmēr mēģinām atrast kādu patiesumu, pie kura pieķerties,” skaidro Novaks (Nowak). Pēdējā laikā daudzi Polijas iedzīvotāji pametuši valsti, kopsummā gandrīz miljons, un lielākā daļa no tiem emigrējuši uz Angliju, lai meklētu darbu. Reklāmā tikai parādījām reālo situāciju,” viņš turpina.

Kopš 2015.gada aptuveni 831,000 Polijā dzimušo dzīvo Anglijā, kas padara Poliju par vienu no lielākajām emigrēšajām grupām. Un Anglijā dzimušo Polijas bērnu skaits ir palielinājos par 750 000 kopš 2004.gada.

Cilvēki šo reklāmu asociē ar sevi

Bonorovskis (Bonorowski) — Allegro zīmola menedžeris — tic, ka reklāmas emocionālā kvalitāte ir saistīta ar faktu, ka šis stāsts ir pazīstams cilvēkiem visā pasaulē- tiem, kas atsvešinājušies no saviem ģimenes locekļiem, pāvācoties dzīvot uz citām valstīm.

“Protams, Allegro padziļināti skata Polijas kontekstu, tomēr tas, cik aktuāli uz šo reklāmu reaģējuši cilvēki parādījis, ka tā nav tikai Polijas problēma. Un cilvēki var sevi asociēt ar kādu no šīs reklāmas varoņiem, tā padarot visu šo stāstu emocionālu un nozīmīgu teju ikvienam” skaidro Bonorovskis (Bonorowski).