Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kantar TNS: Lineārās TV skatītākais kanāls martā – TV3

Kuri TV kanāli bijuši skatītākie marta mēnesī?

Lineārās TV skatītākais kanāls šī gada martā bija TV3, kuram veltīti 9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešais skatītākais bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 6,9%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,6%, kanālam PBK – 6,3%, kanālam REN TV Baltic – 3,5% un kanālam 3+ – 2,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,8%, kanāla LTV7 – 1,7%, kanāla TNT – 1,5%, kanāla RīgaTV 24 – 1,4% un kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,3%. Kanālu CTC Baltija un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, kanālu Discovery Channel un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāliem 360TV, Kanāls 2 un Kidzone TV katram veltīti 0,6%, kanālam Re:TV – 0,5% un kanāliem FOX, National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Best4Sport TV un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Fox Life – 0,2% un kanālu Sony Channel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 7,2%, bet visai pārējai TV skatīšanai – 27,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna martā pavadīja vidēji 4 stundas un 40 minūtes dienā, kas bija par 9 minūtēm mazāk nekā februārī. Lielākais skatīšanās laika samazinājums ir kanālā LTV7, kas skaidrojams ar būtisko skatīšanās laika pieaugumu februārī, kad tika rādītas Phjončhanas olimpisko spēļu pārraides.