Lineārās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%.
Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 6,6%, kanāla PBK – 6,4%, kanāla RTR Planeta Baltija – 6%, kanāla LTV7 – 5,2%. Kanālam REN TV Baltic veltīti 2,6%, kanālam 3+ – 2,4%, kanālam TV6 – 1,6%, kanālam RīgaTV 24 – 1,5%, kanālam TNT – 1,4% un kanālam Dom Kino veltīti 1,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu CTC Baltija, Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāliem 360TV, Discovery Channel, Kanāls 2, Kidzone TV un Re:TV katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem FOX, National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4%, bet kanāliem Best4Sport TV un TNT4 International katram veltīti 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla Sony Channel – 0,1% un kanāla Sony Turbo – 0,02%. Savukārt TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 7,2% un visai pārējai TV skatīšanai – 25,9% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums bija kanālam LTV7, kas saistīts ar Ziemas olimpisko spēļu pārraidīšanu.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna februārī pavadīja vidēji 4 stundas un 49 minūtes dienā, kas bija par 2 minūtēm vairāk nekā janvārī.