Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls novembrī bija LTV1, kura vērošanai veltīti 11,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,2% Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa – 3,7%.
Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “X faktors 5” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 136,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 128,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešā skatītākā pārraide novembrī – “Latvijas Lepnums 2023” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,9% jeb 123,1 tūkstotis skatītāju.
Viens skatītājs pie TV ekrāna novembrī pavadīja vidēji 4 stundas un 23 minūtes dienā, tas bija par 12 minūtēm vairāk nekā oktobrī, norāda Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters.