Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2022. gadā – LTV1

2022. gada skatītākais TV kanāls – LTV1, kura vērošanai veltīti 12,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija LTV7, kura vērošanai veltīti 3,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Konsolidētās TV 2022. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 14,8% jeb 267,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā – “Latvijas Valsts prezidenta E.Levita uzruna gadumijā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 14% jeb 253,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma pagājušajā gadā bija “LR Ministru prezidenta K.Kariņa uzruna gadumijā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 12,5% jeb 226,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Skatītākā sporta pārraide 2022. gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Austrija” kanālā LTV7, ko vēroja vidēji 9,5% jeb 172,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Skatītākā filma bija “Viens pats mājās” kanālā TV3, ko vēroja vidēji 8,6% jeb 156 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Starp 40 skatītākajām pārraidēm 2022. gadā iekļuvušas 5 pārraides, kas veltītas kara Ukrainā atspoguļojumam – “Ukraina kara draudu ēnā” (TV3), “Karš Ukrainā. Dzīvības tilts” (LTV1), “Karš Ukrainā. Lauztā dzīve” (TV3), “Karš Ukrainā. Okupācijas rētas” (TV3) un “Donbass. Dzīvības apskāviens” (LTV1).

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2022. gadā pavadīja vidēji 4 stundas un 11 minūtes dienā, tas bija par 15 minūtēm mazāk nekā 2021. gadā.

Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem visvairāk laika TV vērošanai 2022. gadā veltīja janvārī un februārī – katrā no šiem mēnešiem vidēji 4 stundas un 51 minūti dienā. Savukārt pagājušā gada augustā TV vērošanai veltīts vismazāk laika – vidēji 3 stundas un 38 minūtes dienā.