SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos kā Bing, Yahoo, DuckDuckGo, u.c.Parasti, jo augstāka ir vietnes pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vairāk ieinteresēto apmeklētāju uz to dodas no meklētājprogrammām.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – lielākā daļa, meklējot kādu noteiktu frāzi vai pakalpojumu, noklikšķina uz pirmajām trim meklēšanas rezultātu saitēm, bet otrajā lapā ieskatās tikai 10-20%.
“SEO optimizācijas mērķis ir veidot mājaslapas uzticamību un autoritāti. Ir vairāki faktori, kas var palīdzēt pie SEO optimizācijas – pirmkārt, svarīgi ir veidot labu un kvalitatīvu saturu. Tāpat svarīgi ir nodrošināt, ka reklāmu publicitātes materiālos ir atpakaļsaites uz mājaslapu. Svarīgi veidot arī Googlei draudzīgu mājaslapas struktūru un strādāt pie atslēgvārdiem, taču nedrīkst aizrauties ar satura pāroptimizēšanu,” skaidro A. Jodis.
Kā norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs, pats galvenais SEO pamats ir atslēgvārdi jeb frāzes, kas tiek meklētas Google un citās meklētājsistēmās. Tie var būt gan īsie, gan garie, gan vidējā garuma atslēgvārdi, bet svarīgākais ir izvēlēties atslēgvārdus ar vislielāko potenciālu.
Pateicoties Alberta Uzņēmumu grupas programmētāju komandai, kuras spēkos ir izprast, kā meklētājs meklēs nepieciešamo informāciju un psiholoģiskās īpatnības darbā ar internetu, tagad SEO optimizācija ir viegli izpildāms uzdevums.
Plašākai informācijai un sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu aizpildiet pieteikuma formu http://pieteikums.lv/alberts vai rakstiet uz [email protected]