Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā pavadīt mazāk laika e-pasta mārketingā un joprojām pelnīt naudu

Vai e-pasta mārketings aizņem pārāk daudz jūsu laika un enerģijas? Lūk, pieci veidi, kā vienkāršot darba plūsmu – un joprojām pārdot, izmantojot e-pastu.

Novērtējiet visu savu e-pasta mārketinga programmu

Ātra e-pasta mārketinga revīzija palīdzēs jums noteikt, kas darbojas un kas tikai aizņem jūsu laiku. Atvēliet laiku, lai pārskatītu katru sava procesa daļu un noteiktu, kas aizņem visvairāk laika. Tad pajautājiet sev: vai to var vienkāršot vai automatizēt?

Piemēram, ja satura veidošana jūs kavē, varat:

Pārveidot esošo saturu. Ļaujiet mākslīgajam intelektam ietaupīt jūsu smadzeņu darbu. Izvairieties no veselu e-pasta vēstuļu rakstīšanas, izmantojot mākslīgo intelektu, bet nevairieties lūgt tam ģenerēt idejas vai pārliecināties, ka jūsu kopija ir precīza.

Atrodiet lielisku dizaina rīku. Lai ātrāk izveidotu e-pasta vēstules, izmantojiet platformu ar iepriekš sagatavotām veidnēm – nav nepieciešamas dizaina prasmes.

Šādi nelieli pielāgojumi var atbrīvot stundas jūsu grafikā, nemazinot e-pasta kampaņu kvalitāti.

Nosūtiet mazāk e-pasta vēstuļu ar lielāku ietekmi

Iespējams, jums nav nepieciešams nosūtīt tik daudz e-pasta vēstuļu, kā domājat, lai sasniegtu rezultātus. 44 % patērētāju atsakās no e-pasta saraksta, jo sūtītāji e-pasta vēstules sūta pārāk bieži. Tāpēc pārskatiet savu sūtīšanas biežumu un apsveriet, vai nepārspīlējat ar saziņu.

Tā vietā, lai pārblīvētu savu auditoriju ar pārāk daudziem ziņojumiem, koncentrējieties uz kvalitāti. Piemēram, jūs varētu: sūtiet e-pasta vēstuli tikai tad, ja jums ir kas nozīmīgs vai kritiski svarīgs.

Apvienojiet ziņojumus. Labāk ir konsolidēt atjauninājumus vienā vēstulē. Izmēģiniet mazāk kampaņu sūtīšanu un sekojiet līdzi rezultātiem, lai redzētu, kā reaģē jūsu abonenti. Iespējams, viņi atzinīgi novērtēs šādu pieeju, un jūs samazināsiet savu darba slodzi.

Racionalizējiet e-pasta sarakstu pārvaldību

Jūsu kontaktu saraksts ir e-pasta mārketinga galvenā sastāvdaļa, taču tā pārvaldībai nevajadzētu būt kā pilna laika darbam. Jūs varat vienkāršot savu abonentu pārvaldību un ieguldīt šīs pūles citos uzdevumos.

Piemēram, novecojušo un neiesaistīto abonentu apgriešana ir obligāta, taču šo uzdevumu varat automatizēt, izmantojot e-pasta apstiprināšanas pakalpojumu. Programmējot programmatūru, lai regulāri veiktu šo uzdevumu, ietaupīsiet enerģiju un laiku.

Apsveriet arī citus veidus, kā vienkāršot e-pasta sarakstu pārvaldību:

Izmantojiet dažus galvenos segmentus un koncentrējieties uz visatbilstošākā satura nosūtīšanu.
Automatizējiet atteikšanos no abonēšanas. Izvēlieties e-pasta pakalpojumu sniedzēju, kas automātiski dzēš abonentus, kuri atsakās no abonēšanas. Jums nevajadzētu uztraukties par kontaktu dzēšanu vai atteikšanās pieprasījumu izsekošanu – tam jānotiek nemanāmi, lai jūsu saraksts būtu atbilstošs un atjaunināts.
Tas ietaupa jūsu laiku, nodrošina labākās prakses ievērošanu un samazina risku, ka e-pastus saņem cilvēki, kuri vairs nevēlas jūs saņemt.

Izmantojiet veidnes, lai ātrāk izveidotu e-pasta vēstules

Ja katru e-pasta vēstuli veidojat no nulles, ir pienācis laiks pāriet uz labāku pieeju. Šabloni var ievērojami saīsināt laiku, ko pavadāt, izstrādājot savas kampaņas. Turklāt tās palīdz saglabāt konsekventu zīmolu, lai jūsu abonenti jūs vienmēr atpazītu savās pastkastītēs.

Lūk, kā vienkāršot e-pasta mārketingu, izmantojot vairāk veidņu:

Izveidojiet galveno veidni. Izveidojiet atkārtoti lietojamu izkārtojumu ar savu logotipu, zīmola krāsām un galvenajiem elementiem, kurus izmantosiet bieži.
Izveidojiet veidnes kampaņām. Sagatavojiet dažādus izkārtojumus, ko varat ātri rediģēt, lai sagatavotu sagaidīšanas e-pastus, akcijas un produktu atjauninājumus.
Atkārtoti izmantojiet satura blokus. Saglabājiet sadaļas, piemēram, galvenes vai kājenes, lai tās varētu viegli vilkt un nomest nākamajos e-pasta ziņojumos

Sekojiet līdzi rezultātiem un koncentrējieties uz to, kas ir vissvarīgākais

Regulāra rezultātu rādītāju pārskatīšana ir vēl viens veids, kā ietaupīt laiku un enerģiju e-pasta mārketingam. Redzot, kas darbojas, jūs varat precizēt savu stratēģiju bez liekas piepūles.

Koncentrējieties uz tādiem svarīgiem rādītājiem kā:

Klikšķu skaits. Nosakiet tēmas līnijas un satura tēmas, kas veicina iesaistīšanos.
Atteikšanās no e-pasta. Ja novērojat strauju atteikšanās no e-pasta pieaugumu, tas var liecināt par pārmērīgu sūtīšanu vai neatbilstošu saturu.
Ieņēmumu virzītājspēki. Katru mēnesi sastādiet to e-pasta vēstuļu top 3 sarakstu, kas veicina lielāko pārdošanas apjomu. Kā jūs varat tos atkārtot?

Izsekot savus rādītājus nav grūti, un tas palīdzēs jums novērst uzdevumus, kas iztukšo jūsu resursus un sabotē jūsu rezultātus. Koncentrējieties uz šiem datiem, lai tos uzlabotu – nelielas korekcijas var dot lielākus panākumus, nekā gaidījāt.