Pētījumi liecina, ka visos kontinentos un paaudzēs draugu ieteikumi ir uzticamāki, nekā jebkura cita veida reklāma. Cilvēkiem patīk dzirdēt, skatīties un dalīties stāstos ar tiem cilvēkiem, kuri visvairāk to prot novērtēt. Stāsta pakalpojumi Instagram, Snapchat, Facebook un pat Google mudina lietotājus dalīties savās izvēlēs un pieredzē biežāk nekā jebkad agrāk.
Tā vietā, lai aizvietotu šos stāstus ar reklāmām, jūsu zīmols var kļūt par šo stāstu tēmu un sniegt pieredzi, ar kuru būtu vērts dalīties. Galvenais faktors, kas rada šo pieredzi, nav jūsu personāla vai mārketinga budžeta lielums, bet tas kas mums visiem pieder – radošums.
Lūk, pieci saziņas punkti, kas jāņem vērā, veidojot savu stratēģiju!
Izmantojiet savu personālu kā stāstu veidotājus
Zīmola pieredzē cilvēki novērtē autentisku cilvēka savienojumu. Mijiedarbība ar klientiem ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu.
Jums nav vajadzīgs viss sociālo mediju departaments, lai radītu šos stāstus, tikai personālu, kas paudīs entuziasmu par zīmolu, kurā strādā!
Izveidojiet skatu
Estētiska vide iedrošina cilvēkus uzņemt un dalīties ar attēliem. Aizraujoša un gleznaina vide viesnīcā vai jebkur citus liks klientiem ar prieku dalīties pieredzē ar draugiem un arīdzan regulāri atgriezties pie Jums.
Padariet savu produktu par zvaigzni
Tas nav pārsteigums, ka ģeniāls produkts tiek plaši izplatīts un par to tiek nemitīgi runāts, bet savs īpašais stāsts ir nepieciešams pat visvienkāršākajam produktam.
Daži apgalvo, ka viņi nevar mainīt pašu produktu, lai par to izraisītu sarunas. Tad kā ar tā iepakojumu? To noteikti ir iespējams mainīt un padarīt košāku un pamanāmāku!
Pievienojiet vērtību, nevis vērtīgas reklāmas
Par laimi, jums nevajag būt programmatūras izstrādātājam, lai izmantotu savu tiešsaistes klātbūtni kā mārketinga rīku.
Apmeklētāji dalās un diskutē par tēmām, ko viņi mīl! Tā vietā, lai nozagtu dārgo laiku, padarot reklāmas par obligātu, radiet pieredzi, kas iedvesmo!