Pēc vairāk nekā divām nedēļā visā pasaulē tiks atzīmēta Valentīna diena, līdz ar to ir klāt pēdējais brīdis, lai uzņēmumi sāktu apsvērt savu mārketinga stratēģiju!
Ņemot vērā, ka arvien vairāk patērētāju mīl iepirkties internetā, lūk, dažas idejas un stratēģijas, kā iesaistīt sekotājus un palielināt zīmola atpazīstamību, izmantojot Valentīna dienas konkursus sociālajā tīklā “Facebook”!
Visu mīlētāju dienas viktorīna
Viktorīna ir ideāls veids, kā piesaistīts jaunus klientus!
Kāda ir jūsu ideja par ideālu romantisku vakaru? Kāda būtu ideālākā Valentīna dienas dāvana? Kur vēlaties pavadīt Valentīna dienu? Kāda ir viss romantiskākā dziesma, kuru esat dzirdējuši?
Jūs varat izveidot ātru viktorīnu, kas sastāv no pieciem jautājumiem, uz kuriem jūsu “Facebook” sekotāji jāizvēlas savas iecienītākās atbildes, lai uzzinātu vairāk par savu personību. Lai mudinātu vairāk cilvēku piedalīties, iespējams arī izvēlēties uzvarētāju starp visiem tiem, kuri ir izpildījuši testu.
Dalieties ar romantisku mīlas stāstu
Vai atceraties dienu, kad jūs pirmo reizi satikāties? Kāds ir oriģinālākais kompliments, kuru jūs kādreiz esat dzirdējis? Kāds ir mīlestības noslēpums?
Sv. Valentīna diena ir ideāls laiks, lai kavētos romantiskās atmiņās. Mudiniet savus sekotājus dalīties savos skaistākajos brīžos ar komentāriem savā “Facebook” lapā. Ļaujiet viņiem balsot par romantisko mīlas stāstu, paziņojumu vai padomu, piedāvājot balvu, piemēram, romantiskas vakariņas vai kādu citu romantisku pāru nodarbi!
Jaunu atmiņu radīšana – Foto konkurss
Dalība foto konkursos vienmēr ir jautra. Tas ir veids kā uzņemt un radīt jaunas atmiņas. Organizējiet foto konkursu savā “Facebook” lapā un iedrošiniet savus fanus dalīties romantiskākajā Sv. Valentīnas dienas pieredzē!
Parādiet dalībnieku fotoattēlus ar galerijas izkārtojumu un piedāvājiet citiem izvēlēties uzvarētājus!
Atalgojiet romantiskākos lietotājus ar atlaižu kodiem
Stimulējiet pārdošanu un palieliniet vietnes apmeklējumus ar atlaides veicināšanas kodiem nākamajam pirkumam. Izmantojiet Valentīna dienu, lai izveidotu šāda veida reklāmu un piesaistītu lietotājus, sniedzot tiem motivāciju piesekoties jūsu lapai. Piemēram, jūs varat atdot reklāmas kodus visiem, kas reģistrēti Svētā Valentīna dienā.