Interneta vietne Pinterest neapšaubāmi ir radījusi apvērsumu sociālo mediju pasaulē – tā auditorija turpina pieaugt arvien straujāk. Šīs vietnes apmeklējums ir viens no visstraujāk augošajiem sociālo portālu vidū. Tas sen vairs nav tikai dzīvesveida emuārs, bet arī lieliska vieta, kur īstenot savu tirdzniecības stratēģiju, tādējādi palielinot savus pārdošanas apjomus un atpazīstamību.
Ja jūsu ideālā auditorija ir Pinterest, un jūs meklējat jaunus kanālus jūsu zīmolam, Pinterest varētu būt jūsu atbilde. Turklāt izveidot perfektu Pinterest mārketinga stratēģiju nemaz nav tik sarežģīti.
Pirmais solis ir pavisam vienkāršs – Pinterest biznesa konti un profila atjauninājumi. Vispirms, ja vēlaties, lai jūsu Pinterest konts izskatītos pēc zīmola, tad tas ir jāpārvērš par uzņēmējdarbības kontu. Tas ir bezmaksas “pasākums” un to ir viegli izveidot vai konvertēt no personiskā konta.
Pēc tam pārliecinieties, vai jūsu biogrāfija satur atbilstošos atslēgvārdus jūsu zīmolam. Piemēram, ja jūsu uzņēmums ir saistīts ar ceļošanu derēt ikvienas top frāzes par ceļošanu, piemēram, ceļotāju iedvesmai, ceļojumi, ceļojumu pakalpojumi utt.
Līdzīgi kā veidojot personīgo profilu, arī uzņēmuma profils nevar būt bezpersonīgs. Pinterest ir pietiekami daudz iespēju, kas palīdz pielāgojot savu profila uzņēmuma zīmolam – tam pilnībā ir jāatbilst zīmola būtībai un misijai. Turklāt tajā viegli izvietot fotogrāfijas, cenas, linkus un visu pārējo, ko vēlaties pateikt saviem sekotājiem par jūsu pakalpojumiem un zīmolu.
Kas ir svarīgi? Vienmēr dariet visu, lai jūsu vietnes apmeklētājiem būtu ļoti viegli piekļūt jūsu lapām. Šeit ir vairākas iespējas. Izmantojiet Pinterest pašu Save pogu vai pielāgojiet savu kopīgošanas pogu.
Pinterest trumpis ir ātrā un neskaitāmi lielā auditorija – mazāk informācijas, vairāk vizuālais materiāls. Pinterest uzsvars tiek likts uz fotogrāfijām un nelielā un koncentrētā apraksta, kuri ir ievietoti noteiktā tēmas “plauktiņā”. Ērti un saprotami.