Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Interaktīva reklāmas kampaņa, kas mudina aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības

Sociālā kampaņa Pretty Shady (Diezgan ēnains)

Austrālijas vēža institūts NSW sadarbībā ar vadošo vides reklāmas operatoru JCDecaux uzsācis izklaidējošu sociālo kampaņu ar mērķi mudināt cilvēkus, apmeklējot Bondi pludmali Sidnejā, aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības. Pētījumi atklāj, ka Austrālijā ir vērojama krasi paaugstināta saslimstība ar ādas vēzi, īpaši ar melanomu.

Kampaņas Pretty Shady  (Diezgan ēnains) ietvaros garāmgājējiem tiek piedāvāts uzspēlēt atraktīvu spēli, kurā ar izveicības palīdzību iespējams “izmakšķerēt” saules aizsargkrēmu. Līdzīgi kā bērnu spēļu automātos, kas izvietoti lielveikalos.

Kampaņas mērķis ir veicināt cilvēku izpratni par ādas vēzi, tā cēloņiem un riska faktoriem. Tā izvietota autobusu pieturās Sidnejā, lai arī spēles laikā pasargātu interesentus no atklātajiem saules stariem.

Foto: http://www.prettyshady.com/