Vācu premium klases auto zīmols Audi publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols.
Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi.
Kompānijas Audi jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4 versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas kļūst par sabiedrības attīstības simbolu.
IT speciālisti tiek atzīti par sabiedrībā ievērojām personībām, savukārt intelekts, aizvietojot rokenrolu, top par dzīves dzinuli.
Audi, kas ražo visdažādākā tipa mašīnas – sākot no sporta auto un beidzot ar krosoveriem, tiecas pilnveidot katru auto modeli ar progresīvajām tehnoloģijām, kas kļuvušas par relikviju jaunāko paaudžu patērētājiem.
Piemēram, jaunais A4 būs aprīkots ar pilnveidotu autovadītāja atbalsta sistēmu, , kā arī ar informatīvi izklaidējošu platformu Apple CarPlay.
Oficiālā atjaunotā auto modeļa prezentācija norisinājās auto izstādē Ženēvā.
Foto: Guy Mayer/https://www.flickr.com/photos/10422334@N08//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/