Mūsdienās, kad tiek ieviesti arvien jauni digitālā mārketinga kanāli, piemēram, kā Snapchat vai TikTok, kā arī esošās digitālās platformas – tādas, kā Facebook, Instagram un Twitter – kļūst arvien populārākas, arvien nozīmīgāka kļūst mārketinga kanālu integrācija. Šodien mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli, kura rezultāts un atdeve ir ievērojami augstāka.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga organizācijas izveidošanā, nodrošinot, ka uzņēmums izmanto visas ar to saistītās iespējas.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka integrētais mārketings ir pieeja, lai veidotu pieredzi, kurā patērētāji mijiedarbojas ar zīmolu.
“Integrētā mārketinga mērķis ir savienot visus mārketinga komunikācijas aspektus, piemēram, reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības, tiešo mārketingu un sociālos plašsaziņas līdzekļus. Katram kanālam ir savas stiprās un vājās puses un katrs kanāls ir piemērots savam, unikālam saturam, tāpēc patiešām labs integrēts mārketings ir kas vairāk nekā kā vienāds sauklis, identitāte un zīmola krāsas. Tas ir saskanīgs stāstu caur visu, ko dara zīmols,” norāda A. Jodis.
Viņš skaidro, ka integrētā mārketinga būtība ir koordinēt ziņojumus dažādos kanālos un prakse rāda, ka pārdotie apjomi ir daudz augstāki nekā tad, ja tiek izmantota mazāk integrēta pieeja.
“Integrētais mārketings sekmē uzņēmuma attīstību un rada uzticamību konkrētajam uzņēmumam,” uzsver A. Jodis,
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts.