Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Tā mērķis ir savienot vairākus mārketinga komunikācijas aspektus, piemēram, reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības, tiešo mārketingu un plašsaziņas līdzekļus, izmantojot to atbilstošo taktiku, metožu, kanālu, plašsaziņas līdzekļu un aktivitāšu apvienojumu, lai visi strādātu kopā kā vienots spēks. Integrēta mārketinga mērķis ir nodrošināt, ka visas ziņojumapmaiņas un komunikāciju stratēģijas ir konsekventas visos kanālos un tiek koncentrētas uz klientu.
Ieviešot veselu virkni jaunu digitālā mārketinga kanālu, piemēram, Instagram, Snapchat un Pinterest, kā arī esošās digitālās platformas, piemēram, Google, Facebook un Twitter, mārketinga kanāla integrācija nekad nav bijusi svarīgāka kā šodien.
Digitālie mediji un tīmeklis ir devuši mums iespēju dalīties, izmantojot sociālos medijus, un radīt iespaidīgu pieredzi vietnēs un mobilajās lietotnēs. Mēs varam arī personalizēt reklāmas, vietni un e-pastu, izmantojot tādas metodes kā atkārtota mērķauditorijas atlase un vietnes personalizēšana. Tieši tāpēc mums mūsdienās ir jāplāno komunikācija vairākos kanālos.
Atkarībā no komunikācijas mērķa uzņēmums var izvēlēties vienu mārketinga komunikācijas elementu vai veidot integrēto mārketingu no vairākiem elementiem.
Populārākie no tiem ir:
- Reklāma;
- Sabiedriskās attiecības;
- Tiešā jeb personālā pārdošana;
- Noieta veicināšana;
- Alternatīvais mārketings;
- Interaktīvais mārketings.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga organizācijas izveidošanā, nodrošinot, lai uzņēmums izmanto visas ar to saistītās iespējas.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts