Šajā otrdienā Instagram kompānija paziņoja, ka šobrīd testē jaunu iespēju, kas aplikācijas lietotājiem ļaus iegādāties dažādus produktus, tieši izmantojot aplikāciju.
Sākot ar nākošo nedēļu, 20 ASV pastāvošie zīmoli, tai skaitā, Warby Parky, J.Crew un Levis piedāvās iespēju, kas Instagram aplikācijas lietotājiem ļaus izvēlēties opciju “Nospied šeit, lai apskatītu produktus”, uzklikšķinot uz fotogrāfijā attēlotajiem produktiem.
Aplikācijas lietotājiem, uzspiežot uz produktiem, kas atrodas fotogrāfijā, būs iespēja redzēt to cenas. Tāpat būs iespēja apskatīt detalizētāku informāciju un produkta aprakstu, ja aplikācijas lietotāji būs ieinteresēti šī produkta iegādē. Šajā gadījumā tiks piedāvāta iespēja uzklikšķināt “Iepirkties tagad”, kas lietotājus automātiski savienos ar zīmola mājas lapu.
Instagram mārketinga direktors Džims Skvairs (Jim Squires) norāda: “Šī ir lieliska iespēja zīmoliem sevi reklamēt, tā biznesam ieejot vidē, kuru cilvēki jau pazīst un izmanto. Mūsu iekšēji veiktais pētījums norāda, ka 50 % Instagram lietotāju seko kādam zīmolam vai pakalpojumam, kamēr 60 % lietotāju apgalvo, ka atklājuši jaunus produktus tieši izmantojot Instagram aplikāciju.”
Tas padara Instagram par piemērotāku vietni saviem lietotājiem, jo tiem ir iespēja ne tikai apskatīt kāda zīmola fotogrāfijas, bet arī uzreiz uzzināt par katru no to piedāvātā klāsta detalizētāku informāciju.
No šī brīža 20 testa zīmoliem nevajadzēs maksāt par to, ka tie reklamē savu produkciju, bet Instagram attīsta aplikāciju tik tālu, ka zīmolu reklāmas varēs redzēt pat tie aplikācijas lietotāji, kuri neseko konkrētajam zīmolam, tā tāpat parādoties lietotāju jaunumu slejā.
Citas iespējas, kuras būs saistītas ar šo produktu apskati un iegādi būs izmantojot opciju “Saglabā produktu, lai apskatītu to vēlāk”, kā arī iespēja apskatīt, kādus citus produktus un kādās valstīs piedāvā konkrētais zīmols.
Instagram, sadarbībā ar Facebook arī sācis ieviest savus komercpakalpojumus. Reklāmu lapās ir parādījusies maksāšanas funkcija caur Messenger (vēstuļu) aplikāciju, tā produktu izplatītājiem sniedzot iespēju savu produkciju pārdot čata veidā. Šī sadaļa, protams, vēl ir tikai testa līmenī.
Šobrīd Facebook aplikācija tiek izmantota daudz aktīvāk nekā kādreiz. Kad Facebook sāka sadarboties ar Instagram 2012.gadā, aplikācijai bija tikai 30 miljoni sekotāju. Šobrīd tie ir vairāk kā 500 miljoni aktīvo sekotāju.
Tāpat šobrīd cilvēki jūtas daudz komfortablāk izmantojot savas mobilās ierīces, kā arī no tām iepērkoties, tā Instagram un Facebook aplikācijām sniedzot vēl lielākas iespējas attīstīt savus pakalpojumus plašākā mērā.
Instagram tests shoppable photo tags https://t.co/g9cCNYr6Of
— TechCrunch (@TechCrunch) November 2, 2016