Mobilā aplikācija Instagram šobrīd testē analītikas instrumentu ar nosaukumu Insights, kas palīdzēs mārketinga speciālistiem iegūt detalizētu pārskatu par publikācijām un sekotājiem.
Iegūtā informācija ietvers sevī sekotāju vecumu, ģeogrāfisko atrašanās vietu, dzimumu un aktivitāti konkrētā diennakts laikā.
Insights sniegs labāku izpratni par to, kurā dienas laikā publikācijas sasniedz lielāku auditoriju, kā arī, kurus lietotājus tās efektīvāk uzrunā. Tiks pētīts arī tas, vai lietotāji atsaucas uz iepriekš publicēto saturu, vai arī tas zaudē savu vērtību drīz pēc publicēšanas.
Ņemot vērā to, ka mobilās aplikācijas un sociālie tīkli mūsdienās ieņem nozīmīgu lomu zīmolu tēla veidošanā, šis jaunizstrādātais Instagram instruments palīdzēs uzlabot komunikāciju starp zīmoliem un to mērķauditoriju, efektivizējot izvēlēto komunikācijas stratēģiju.
Foto: Markus Spiske/https://www.flickr.com/photos/markusspiske//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/