Zviedrijas mēbeļu un mājas preču ražotājs IKEA uzsācis pirmo personīgo virtuālās realitātes projektu.
Programma IKEA VR Experience piedāvā klientiem apmeklēt zīmola virtuālo virtuvi un izzināt IKEA ražoto mēbeļu īpatnības, neizejot no mājām.
Lietotājiem ir pieejami visdažādākie uzstādījumi, kas ļauj pielāgot interjeru ikvienai gaumei, piemēram, nomainot virtuves skapīšu krāsu un izvēloties to plānojumu. Šajā programmas versijā konstruktors nav iespējots, taču kompānija cer, ka tuvā nākotnē tā spēs radīt ērtu instrumentu mājokļa iekārtošanai.
Turklāt pieaugušajiem lietotājiem ir iespēja ieplānot virtuvi tā, lai viņu atvasei šī telpa būtu droša un ērti lietojama. Programma piedāvā samazināt mērogu līdz bērna parametriem.
Šobrīd IKEA VR Experience darbojas testa režīmā, un vēl nav oficiāli paziņots, kad zīmols laidīs klajā programmas pilno versiju.
Virtuālās realitātes tehnoloģija kļuvusi par vienu no aizvadītā gada lielākajiem patēriņa tirgus trendiem. Strauji pieaug interese par gadžetiem, kas ļauj nokļūt virtuālajā realitātē.
Saskaņā ar ASV investīciju bankas Goldman Sachs prognozēm, pēc desmit gadiem virtuālās realitātes tirgus apgrozījums varētu sasniegt 80-182 miljardu ASV dolāru lielu apgrozījumu.
Foto: Jonas Tana/https://www.flickr.com/photos/jonastana//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/