Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru.
Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga metožu virsotne un viens no spilgtākajiem piemēriem pasaulē tam ir ikgadējās neoficiālās sacensības par TV reklāmu izvietojumu Super Bowl laikā, pārējā tirgus daļa ir satricinājusies.
TV reklāmu pārdošanas apjomi pērn samazinājās, iezīmējot līdz šim lielāko reklāmas tēriņu kritumu šim formātam 20 gadu laikā. Pirmo reizi pēdējo desmit gadu laikā kritās arī pārdošanas apjomi kabeļtīklos.
Vienlaikus ir redzams, ka TV mārketings cenšas pielāgoties, lai atgūtu auditorijas interesi. Un lielākā daļa no veidiem, kā viņi ir mēģinājuši to darīt, ir veidot reklāmu pēc pašreizējām digitālā mārketinga reklāmām.
Tā, piemēram, nenoliedzami, ka tiešsaistes kultūra augstu vērtē sociālo labumu. Uzmundrinoši, pozitīvi tiešsaistes videoklipi bieži ir populāri un piesaista lielu uzmanību. Televīzijas reklāma izmēģina to pašu taktiku, veidojot reklāmas, kas koncentrējas uz sociālo labumu, mērķējot uz auditorijas emocijām. Tā ir ne tikai lieliska stāstu veidošanas metode, bet arī uzlabo zīmola atpazīstamību, ja stāsts sasaucas ar auditoriju.
Visiem zināms arī tas, ka atslēgvārdi ir lielisks digitālās mārketinga kampaņas rīks, kas sociālo mediju uzmanības centrā izvirza tēmu, uzņēmumu, moto vai koncepciju. Televīzijas reklāma tagad savieno televīziju ar digitālo mārketingu, izmantojot aizraujošas atsauces uz ekrāna. Patērētāji, kuri redz reklāmu televīzijā, var izmantot atsauci sociālajos medijos, lai uz to reaģētu.
Mērķtiecīgas videoreklāmas ir pazīstamas digitālajā mārketingā, jo tās personalizē auditorijas reklāmu pieredzi. Lietotāji, kas pārlūko tiešsaistē, redzēs reklāmas, kas ir atlasītas atbilstoši viņu interesēm un pārlūkošanas vēsturei. Tādā pašā veidā adresējamais TV mārketings rādīs reklāmas tikai konkrētām mājsaimniecībām, kuras izrāda interesi par produktu vai pakalpojumu. Reklāmdevēji un pakalpojumu sniedzēji to dara, izmantojot televizora pierīces. Tas ir līdzīgi tam, kā video pēc pieprasījuma tiek piegādāts uz mājām.
Arvien biežāk tiek izmantotas arī tā saucamās dinamiskās reklāmas, ka ir TV reklāmas, kas tiek rādītas ekrāna stūrī vai malā, kamēr tiek pārraidīta pārraide.
Reklāmdevēji var apvienot šo taktiku ar adrešu TV. Reklāma, kas dinamiski tiek atskaņota vienā mājsaimniecībā, var nebūt tā pati reklāma, kas tiek rādīta blakus mājā.
TV mārketinga nākotne ir digitālajā reklāmā, kas tagad ir kļuvusi par standartu. Inovācijas un tehnoloģijas, kas izstrādā digitālās reklāmas, šobrīd ir visefektīvākā auditorijas sasniegšanas metode. Lai uzņēmumi neatpaliktu no laika, tiem līdzās TV reklāmām ir nepieciešama arī digitālā reklāma. Tie var sasniegt plašāku auditoriju un pat savienot abus kopā, aptverot abus formātus.