Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Iemesli, kāpēc sava uzņēmuma stratēģijā iekļaut e-pastu mārketingu

Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem.

E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu.

Neatkarīgi no sūtīto ziņojumu veida, ikviens uzņēmums tiek aicināts izmantot konsekventu stratēģiju. Šeit būs daži papildus padomi tam:

Koncentrējieties uz atklātību. Lai gan e-pasts ir neticami noderīgs, lielākā daļa adresātu turpinās ritināt savus ziņojumus uz leju. Kā panākt, lai viņi noklikšķina uz jūsu vēstuli? Sāciet ar saistošu temata līniju un sniedziet skaidrību par to, kas šo e-pastu sūta.

Izstrādājiet aicinājumu uz darbību. Katram e-pastam ir jābūt vienam galvenajam mērķim – padariet to skaidru un konkrētu. Piemēram, “Skatiet, kas ir aktuāls pavasarī” ir efektīvāks nekā “Uzziniet vairāk”. Ir noderīgi pārbaudīt dažādas pieejas, lai uzzinātu, kas vislabāk atbilst jūsu auditorijai.

Personalizējiet savu ziņojumu. Daudzi e-pasta mārketinga rīki ļauj ievietot tagus, kas izvelk informāciju par adresātu no jūsu datu bāzes un iekļauj to ziņojumā. Pat neliela personalizēšana var radīt augstākas atvēršanas likmes un lielāku pārdošanas apjomu.

Izmantojiet tādus komponentus kā emocijzīmes, slīpraksta teksta stilu un treknrakstu, lai piesaistītu uzmanību. Tas viss piesaista uzmanību jūsu e- pastam.

E-pasta mārketings joprojām ir mārketinga veids, kas var vairot zīmola atpazīstamību un izveidot veselīgas attiecības ar potenciālajiem klientiem, pārvēršot tos par atkārtotiem klientiem. Turklāt viens no galvenajiem e-pastu mārketinga ieguvumiem ir tā mērogojamība. Varam droši apgalvot, ka e-pasta mārketings joprojām ir efektīvākais veids, kā audzēt potenciālos klientus un pārvērst tos par klientiem.