Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Iedarbīgi “triki” uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

Vienkārši padomi, kā nodrošināt uzņēmuma panākumus

Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu maciņš necietīs lielus zaudējumus, kā arī veiksmīgi palielinās pārdošanas apjomus un parūpēsies par klientu skaitu pieaugumu.

Ja jums ir lielisks produkts vai pakalpojums, taču nav zināšanas par to, kā to pārdot, lieti noder sabiedriskās attiecības un mārketings, kas sevī ietver metodes, ar kuru palīdzību jūs varēsiet izplatīt sava uzņēmuma vēstījumu plašākai sabiedrībai, tādējādi piesaistot potenciālos klientus.

Lai arī mārketings ir neatņemama uzņēmumu panākumu atslēga, šoreiz vairāk pievērsīsimies sabiedrisko attiecību tēmai – kā iegūt pozitīvu preses uzmanību un publicitāti attiecībā uz jūsu uzņēmuma pakalpojumiem, zīmolu un inovācijām.

Informējiet klientus ar e-pasta starpniecību

E- pasts ir saprātīga metode, kas palīdzēs noturēt pircēju uzmanību un informēs to par jaunajiem produktiem un notikumiem, tostarp atlaidēm, īpašiem piedāvājumiem utt. Sakarā ar lielo surogātpasta daudzumu, jums jāparūpējas par to, jūsu e- pasta ziņojums vienlaikus ir informatīvs un interesants. Tādējādi iespējams ne tikai informēt savus klientus par jaunumiem, bet arīdzan piesaistīt jaunus patērētājus.

Izmantojiet sociālos tīklus

Sociālie mediji mūsdienās spēlē ļoti svarīgu lomu panākumu veicināšanā. Sociālie mediji ir tā platforma, ar kuras palīdzību jūs varat nodibināt ciešākas attiecības ar pircējiem. Sociālajos medijus jūs varat iepazīstināt klientus ar saviem jaunākajiem produktiem, pakalpojumiem, uzrunāt savus sekotājus, kā arī sasniegt atgriezenisko saiti. Sociālo mediju lapas, kā, piemēram, Twitter.com, Facebook.com, Draugiem.lv, YouTube.com u.c. ir lieliska reklāma jūsu uzņēmumam. Ar to palīdzību jūs varat veidot savu tēlu sev vēlamā gaismā!

Izveidojiet savu blogu

Līdzīgi kā sociālie tīkli, arī blogs ir neatņemama veiksmīga uzņēmuma sastāvdaļa. Izveidojot regulāru blogu ar saiti uz jūsu uzņēmuma mājaslapu jūs varat veicināt savu uzņēmējdarbību, kā arī nodrošināt pastāvīgo klientu loku. Blogošana ir diezgan populārs veids, kā veidot publicitāti, kā arī lielisks ar to, ka ir bez maksas.

Parūpējoties par attiecībām ar žurnālistiem

Nodrošiniet un uzturiet labas attiecības ar žurnālistiem – tas ir galvenais ieteikums, lai nodrošinātu regulāru mediju atbalstu. Attiecības ar žurnālistiem nebeidzas tikai ar jaunumu izsūtīšanu no jūsu uzņēmumu. Svarīgi ir tās, kā zīmols iesaistās plašsaziņu līdzekļu ikdienā – ar aizraujošu saturu, viedokli par nozares aktualitātēm, īsu pateicību par sadarbību, tas viss var kalpot par pamatu tam, ka ar laiku jūs kļūsiet par uzticamu savas nozares informācijas avotu.

Taču galvenais – nebaidieties būt jūs paši – neatkarīgi, vai paužat savu viedokli medijos vai sociālajos tīklos, tā ir iespēja popularizēt savus pakalpojumus, radīt interesi par savu uzņēmumu, iecerēm un sasniegumiem. Kas svarīgi – tas neprasa nekādus līdzekļus, tikai laipnu attieksmi pret sadarbības partneriem un klientiem.

Foto: Kate Ter Haar/https://www.flickr.com/photos/katerha//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/