Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Honda” bērnu iztēles stāstus pārvērš reklāmās

"Honda" spēkrati pārvērtās par raķeti un zemūdeni

Autoražotājs “Honda” savā jaunākajā mārketinga stratēģijā ļāvis bērniem palīdzēti rakstīt sev reklāmas – un stratēģija, kā parasti, ir ļoti pieņemama.

Kampaņas nosaukums ir “Storytime with Accord”, un tā ir veidota pamatojoties uz bērnu iztēli. Autoražotājs mudināja bērnus zīmēt attēlus, aprakstot savas idejas, kā arī sēdēt autovadītāja sēdeklī un tad pastāstīt par savām izjūtām.

Viens no iegūtajiem stāstiem ir no 4 gadus vecā Ītana, tajā ietverot dinozauru draugus, kuri ēd picu un “Honda” raķetē veic ceļojumu uz Marsu, kur cīnās ar pūķi, lai glābtu princesi.

Otra reklāma ir no sešus gadus vecā Kingslija, un tā piedāvā delfīnu un sievieti “Honda” zemūdenē, kura devusies dārgumu medībās, un, pateicoties zemūdens lukturiem, atbaida balto haizivi.

Kopumā, šī ir diezgan pazīstama stratēģija. 2012. gadā kompānijas “Sony”, “McCann” un “Wes Anderson” izveidoja krāšņu animāciju par viedtālruņu iekšējo darbību, balstoties uz interviju ar 8 gadus vecu bērnu. Pagājušajā vasarā “s7 Airlines” un “Wieden + Kennedy Amsterdam” pārvērta bērnu iedomātos fantastiskos ceļojumu galamērķus reālās vietās.

“Honda” savas reklāmas radīja pamatskolu spēļu stilā, kas atbilst uzņēmuma “Power of Dreams” jeb “Sapņu spēks” pozicionējumam – abi video veidoti ar paštaisītām ilustrācijām un atribūtiku, aktieriem darbojoties gluži kā bērnu šovā.

Lai gan šī stratēģija ir gudra, jo neviens neuzdrošinātos nosodīt bērnu iztēli un kreativitāti, to pat drīzāk slavējot, eksperti norāda, ka reklāmas rotaļīgums un “vieglums” diez ko labi nereklamē pašu autoražotāju un tā spēkratus.