Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Hipsters – mūsdienu mārketinga instruments

Kā hipsteri palīdz virzīt produktus

Gan jau ikviens no mums ir pamanījis, ka ik pa laikam pasauli pārņem dažādi “trakuma” viļņi, kas ienes sabiedrībā jaunus ideālus un, iespējams, pat maina cilvēku dzīvesstilu. Pēdējo gadu laikā populāra ir kļuvusi tā saucamo hipsteru kustība, kas skārusi ne tikai jauniešus, bet arī vidēja gadagājuma cilvēkus.

Vai jums ir gadījies uz ielas sastapt stilīgi ģērbtu vīrieti ar gaumīgi veidotu matu sakārtojumu, papīra kafijas krūzīti rokās un žurnālu “Rīgas laiks” bikšu aizmugurējā kabatā? Varbūt vēl šis vīrietis piesaistīja uzmanību ar kuplo bārdu un līdz potītēm uzlocītajām biksēm, kas sarāvās uz augšu ikreiz, kad viņš nomina sava “fixie” riteņa pedāli? Jā, tas bija hipsters – mūsdienīgs brīvdomātājs, kas, iespējams, dziļi sirdī ir hipijs, kas ietērpies mūsdienu veidolā.

Interesanti ir tas, ka hipsteros mīlestība pret vintāžas vērtībām apvienojas ar alkām pēc mūsdienīgās tehnoloģiju pasaules izzināšanas. Hipsters ir lielisks mārketinga instruments un pasaules tendenču radītājs, jo viņš pārsvarā izvēlas tikai “garšīgākos” zīmolus. Viens no tiem ir “Apple” – hipsterim patīk daudzfunkcionālais viedtālrunis “iPhone”, kas rada neizmērojamas iespējas. Piemēram, ar to var uzņemt kvalitatīvus fotoattēlus, video, ar kuriem var dalīties daudzajās mobilajās aplikācijās. “Apple” ir kļuvis par mūsdienu paaudzes tehnoloģisko ikonu, kurai akli uzticas arvien vairāk cilvēku.

Vēl viena hipsteru radīta tendence ir kafijas kultūra. Kafija vairs nav tikai dzēriens, kas palīdz no rītiem atmosties, bet gan dzīvesstils, ko piekopj steidzīgie pilsētnieki. Te pat, Rīgā, ir radušies neskaitāmi “Coffie Tovers”, “Coffie shops”, kas piedāvā kafiju līdzņemšanai, un bieži vien šīs vietas ir hipsteru iemīļotas. Rīgas “kafijas tornīšos” par kafijas virtuoziem jeb baristām strādā kuplu bārdu īpašnieki, kas šīm vietām piešķir gaumīgu “odziņu”. Vai viņi nav hipsteri?

Jau kādu laiku Eiropu ir pārņēmusi velokultūra, kas kopumā ir ļoti pozitīva sabiedrības tendence. Ritenis nav tikai sportisko cilvēku sabiedrotais, bet to kā pārvietošanās līdzekli izmanto arī formāli ģērbti ofisa darbinieki, kas nevēlas tērēt laiku, stāvot smacīgos sastrēgumos. Arī hipsteri šajā kultūrā ir iezīmējuši savu identitāti ar “fixie” riteņiem, kas piesaista uzmanību ar praktisko dizainu un košajām krāsām. Un patiesībā hipsters uz šī riteņa ir diezgan virtuozs, jo prasme braukt ar “fiksīti” nāk ar laiku.

Šīs ir tikai dažas hipsteru radītas tendences, kas iedvesmojušas visu pasauli. Šī ir patiesi mūsdienīga, krāšņa un gaumīga kultūra, kas palīdz daudziem zīmoliem gūt vēl lielāku atzinību.

Ja vēlaties zināt, kas ir šībrīža pasaules trendi, uzjautājiet hipsteram.

Protams, sākumā jums viņš būs jāidentificē.

Foto: iulia Pironea/https://www.flickr.com/photos/iulia-pironea/https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/