Alus ražotājs Heineken radis efektīvu veidu, kā stingras likumdošanas apstākļos virzīt savu zīmolu Krievijā. Kompānija atvērusi personīgo vasaras bāru uz kādas no Maskavas ielām, tādējādi apejot pastāvošos alus reklāmas ierobežojumus.
Bārs var uzņemt 100 apmeklētājus, kā arī patīkamākai vasaras vakaru baudīšanai viesiem pieejams pagalms 170 kvadrātmetru platībā. Šo projektu Heineken palīdzējusi īstenot radošā aģentūra Unity, kas tika izvēlēta konkursa kārtībā.
Alus reklāma Krievijā aizliegta no 2012. gada, taču 2014. gadā aizliegums tika mazināts, atļaujot šāda veida produktu reklāmu izvietot sporta stadionos, kā arī televīzijā sporta pārraižu laikā. Šis lēmums tika pieņemts ar mērķi piesaistīt papildus līdzekļus sporta nozares attīstībai, kā arī izpildīt FIFA prasības.
Reklamēšanās iespējas alus ražotāji varēs baudīt līdz 2019. gada janvārim.
Jau vēstīts, ka FIFA Pasaules kausā, kas 2018. gadā norisināsies Krievijā, alu reklamēt varēs tikai divi zīmoli, kas ir arī Starptautiskās Futbola federācijas sponsori.
Foto: Niek Beck/https://www.flickr.com/photos/nikozz//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/