Grindex medikamenta “Mildronāts” vides reklāma ir ļoti vienkārša un varētu pat šķist nepabeigta. Baltais fons, kas daudzviet nav aizpildīts ar vizualizācijām un tekstu, atgādina tīru A4 lapu, tādējādi radot tukšuma sajūtu.
Protams, uz nepiesātinātā fona labi izceļas produkta attēls, taču visa kompozīcija nav pilnvērtīga un nerada vienotu ansambli. Veiksmīgi ir izcelts teksts: “Dzīvo ar pilnu jaudu”. Ņemot vērā, ka reklamēts tiek medikaments sirds un asinsvadu sistēmai, frāze pilnībā attaisnojas, jo sirdsdarbību bieži asociē ar kāda dzinēja darbību, kam ir sava noteikta jauda.
Arī izvēlētā fotogrāfija trāpīgi atspoguļo iepriekšminēto vēstījumu, norādot, ka vecumam nav nozīmes, ja cilvēks ir vesels un enerģisks.
Kopumā vides reklāma ir saprotama, un tās vēstījuma uztveršana nesagādā grūtības, taču vizuālais noformējums neiedvesmo un ne ar ko neizceļas.