Liela daļa cilvēku uzskata, ka tieši ar Coca-Cola reklāmu sākās īstā svētku sezona. Turpretī „Greanpeace” radījusi atbildes reklāmu jeb parodiju, norādot, cik lielu piesārņojumu dabai rada šī ražotāja produkcija.
110 miljardi pudeļu
Reklāma sākas kā jau klasiska Coca-Cola reklāma, tomēr pēc brīža tiek pievērsta uzmanība lielam apjomam plastmasas pudeļu, kuras tiek saražotas katru gadu. Liela daļa no šīs produkcijas nokļūst izgāztuvēs vai okeānā.
Saskaņā ar „Greenpeace” datiem, katru gadu līdz pat 12 miljoniem tonnu plastmasas nonāk okeānā, tādējādi radot milzu risku ūdens videi.
„Greenpeace” ir pārliecināts, ka ražojot 110 miljardu plastmasas pudeļu gadā, Coca-Cola ir daļa no šīs problēmas. Video mērķis ir aicināt Coca-Cola sadarboties un meklēt risinājumu šai problēmai.