Informācijas tehnoloģiju gigants “Google” pavēstījis, ka vairs neskenēs lietotāju e-pastus, lai viņiem rādītu personalizētas reklāmas.
Nedēļas nogalē kompānija nākusi klajā ar paziņojumu, kā daļēji pārtrauks skenēt e- pastus reklāmas mērķiem un turpmāk reklāmas personalizēs, vadoties pēc lietotāja uzstādījumiem, kā tas notiek jau tagad uzņēmēju platformā “G Suite”.
Šīs pārmaiņas izbeigs gadiem ilgo praksi, kas radījusi bažas privātuma uzraudzītājiem kopš “Google” 2004. gadā iepazīstināja ar saviem “Gmail” pakalpojumiem.
“Google” paziņojusi, ka nāks klajā ar jaunām funkcijām “Gmail”, lai ļautu veikt maksājumus un izrakstīt rēķinus ar e-pasta pakalpojuma starpniecību. Arī šim mērķim joprojām tiks skenēti e-pastu saturi. Tomēr, lai piedāvātu personalizētus pakalpojumus, turpmāk kompānija paļausies uz citiem signāliem.
Pārtraucot skenēšanu, “Google” cer izbeigt neskaidrības un pārdod “Gmail” pakalpojumus daudz vairāk uzņēmumu kā līdz šim.
“Gmail” e-pasta pakalpojumu pašlaik izmanto ap 1,2 miljardi cilvēku. Jaunās iespējas varētu būt pieejamas gada beigās.
Your gmail will no longer be scanned – well at least for advertising purposes! Google ends personalised gmail ads: https://t.co/saisXRLJYU
— Tim Redding (@Tim_Redding) June 26, 2017