Viens no pasaulē lielākajiem reklāmas un komunikācijas holdingiem franču Publicis Groupe turpina motivēt savus darbiniekus, emitējot akcijas. Nākošmēnes mātes kompānijas akcijas saņems aptuveni 4 tūkstoši darbinieku .
Par reklāmas grupas līdzīpašniekiem kļūs aģentūru Starcom MediaVest, Saatchi & Saatchi un citu meitas uzņēmumu darbinieki, kas ilgus gadus produktīvi strādājuši holdingā. Katram tiks piešķirtas akcijas aptuveni 2800 euro vērtībā.
Šāda akciju dāvināšana ir daļa no četru gadu veicināšanas programmas. Tajā piedalās darbinieki no aptuveni 16 pasaules valstīm – lielākoties tie ir darbinieki no aģentūrām, kas ilgstoši strādā pasaules stabilākajos tirgos, piemēram, Ziemeļamerikā, Lielbritānijā un, protams, Francijā.
Kopumā Publicis Groupe plāno izdalīt ap 207 000 akciju, kuru pašreizējā vērtība ir 11, 5 miljoni euro. Savukārt kompānijas vadītājam Morisam Levī pieder vairāk nekā 5 miljoni akciju 280 miljonu vērtībā.
Citi lieli reklāmas holdingi kā WPP un Havas nenodarbojas ar tik apjomīgiem projektiem, un Publicis Groupe gadījums ir patiesi pārsteidzošs.
Foto: ashley rose/https://www.flickr.com/photos/ashleyrosex//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/