Cenšoties iespraukties ne tikai auto, bet arī mobilajā sektorā, Ford aprīlī izlaiž jaunu viedajām ierīcēm paredzētu aplikāciju, kas būs palīgs transporta jomā neatkarīgi no tā vai Jūsu īpašumā ir auto.
Balstoties uz Ford veikto pētījumu, millennium laikā dzimušie divtik vairāk nekā citas vecuma grupas izvēlas alternatīvas metodes(piemēram, dalīšanos ar ģimeni/draugiem vai iznomāšanu), kad runa ir par auto iegādi.
Lai piekļūtu šai sabiedrības daļai, Ford izveidoja to, bez kā nevar neviens jaunietis – aplikāciju!
Pašreizējā informācija liecina, ka FordPass būs bezmaksas aplikācija, kas palīdzēs tās lietotājiem atrast un samaksāt par stāvvietu ar mobilā maka FordPay palīdzību, saņemt ceļa norādes, kā arī iegūt noderīgu informāciju par firmas partneriem, piemēram, ātrās ēdināšanas restorāna McDonald drive through atrašanās vietu, kas būtu ērti apmeklējama pat neizkāpjot no sava auto.
Lai platformu attīstītu, Ford apgalvo, ka pēdējā pusotra gada laikā izpētījuši lietotāju atzītās labākās kampaņas un brendus – tajā skaitā Amazon, Burbery un TripAdvisor:
“Mēs izpētījām konkurentu un arī sadarbības partneru mārketinga stratēģijas, un izdomājām veidu, kā labākais, ko viņi piedāvā varētu iederēties mūsu plānā,” saka Elena Forda – uzņēmuma vicaprezidente un Henrija Forda maz-maz-mazmeita.
FordPass izveidoja nākamās paaudzes programmētāji – Gen Z apvienība, kurā šobrīd darbojas 13-21 gadus veci jaunieši. Šerila Konelija, galvenā Ford menedžere par Gen Z: “Viņi ir apbrīnojami neatkarīgi un ļoti…ļoti nepacietīgi, tačuu mūsu aplikācijas vadmotīvs ir laika ietaupīšana, ceļa no A līdz B saīsināšana, tāpēc jauniešu nepacietīgais prāts mums bija tieši laikā!”
No aprīļa aplikācijā būs pieejama informācija par Ņujorku, Sanfrancisko, Londonu un Šanhaju, taču tuvākajā nākotnē plānots šo sarakstu vairākkārtīgi papildināt.