Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Filmas “Solo: Zvaigžņu karu stāsts” reklāmas kampaņu veidos seši populāri zīmoli

Lielu uzmanību izsauc "Solo Cup" glāzītes!

Populārās “Zvaigžņu karu” franšīzes jaunākā filma “Solo: Zvaigžņu karu stāsts” kinoteātros parādīsies tikai maija beigās, bet pirms ļaut uzzināt mums vairāk par Hana Solo izcelsmi, zīmols jau ir atklājis, kā gatavojas filmu popularizēt.

Filmu aģentūra “Lucasfilm” nosaukusi sešus pasaules zīmolus, ar kuru palīdzību taisās veidot filmas kampaņu, un viens no tiem ir “Solo Cup”.

“Mūsu seši “Solo” reklāmas partneri ir paveikuši fantastisku darbu, izstrādājot pirmās klases kampaņas, lai atbalstītu filmu. Mēs esam priecīgi dalīties ar pārsteidzošām pieredzēm un aktivitātēm, kuras mūsu partneri ir radījuši mūsu faniem,” pauž filmas veidotāji.

Viens no partneriem ir Nissan”, kas jau pasūtījis stāsta tematikai piemērotus transportlīdzekļus, kurus demonstrēs automašīnu izstāde pirms filmas pirmizrādes.

Pašlaik par citām kampaņām nav plašāku ziņu, taču necerēti lielu uzmanību izpelnījies “Solo Cup” – sarkana plastmasas glāzīte.

“Solo Cup” zina ikviens, kurš redzējis kaut vienu amerikāņu filmu. Sarkanās glāzītes ir lieliska atsauce filmai, kurā viens no galvenajiem varoņiem ir Hans Solo. Jāpiezīmē, kā “Solo Cup” jau ir sava dziesma, un tagad tam būs jauna dzīve arī “Zvaigžņu karu” filmā.

“Patlaban mums ir daudz reklāmu un tiešsaistes reklāmas, lai mūs sagatavotu “Hana Solo” filmas izlaišanu,” paziņojusi filmu studija.