Skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 10,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,1%, kanāla NTV Mir Baltic – 6,6%, kanāla RTR Planeta Baltija – 6,3% un REN TV Baltic – 2,8%. Kanālam 3+ veltīti 2,6%, kanālam LTV7 – 2,4%, kanālam TV6 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,3% un kanālam TNT – 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, kanāla CTC Baltija – 0,7%, bet Kanāla 2 un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Kanālu 360TV, FOX, Fox Life, Kidzone TV un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Savukārt kanālu Sony Channel un 1BM katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%, bet Sony Turbo – 0,05%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 26,8% no kopējā TV vērošanas laika.
Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī TV skatīšanai ar nobīdi laikā ir veltīti 6,6% no kopējās skatīšanās. Tas ir augstākais rādītājs kopš 2015. gada jūnija, kad tika uzsākts mērīt TV skatīšanos ar nobīdi laikā.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna februārī pavadīja vidēji 4 stundas un 56 minūtes dienā, kas bija par 11 minūtēm mazāk nekā janvārī.
Lineārās TV februāra programmu topa pirmajā vietā – “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,8% jeb 169,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,3% jeb 158,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā ierindojies raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,1% jeb 155,9 tūkstoši skatītāju. Ceturtā skatītākā programma februārī bija “Supernova 2017. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 152 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.