Sociālais tīkls “Facebook” plāno veidot kvalitatīvus seriālus un šovus pārraidīšanai savā platformā, par ieceri paziņojis kompānijas pārstāvis Niks Grudins.
“Facebook” jau kādu laiku iedvesmojas no līdzīgām iecerēm, kuras īsteno YouTube, Netflix, Amazon, taču vairākkārt ir novilcinājis centienus tās īstenot.
Grudins norādīja, ka, lai īstenotu plānus sociālā vietne sadarbojas ar nelielu partneru grupu, tostarp Holivudas studijām un aģentūrām, un cer jau līdz vasaras beigām nākt klajā ar pirmajām sērijām. Projektā iesaistītas tādas kompānijas kā Vox Media, BuzzFeed, Attn un Group Nine Media.
“Mūsu mērķis ir padarīt “Facebook” par vietu, kur cilvēki var sanākt kopā ap video. Lai palīdzētu mums tur nokļūt, mūs atbalsta neliela partneru grupa (…) Šobrīd mēs šos izdevumus finansējam, taču laika gaitā mēs vēlamies palīdzēt daudziem radītājiem izveidot videoklipus, kas tiek finansēti, izmantojot ieņēmumu sadales produktus, piemēram, Ad Break,” žurnālistiem norādīja Grudins.
Sākotnēji ieplānots raidīt dažādus šovus, sākot no sporta pārraidēm un beidzot ar komēdijām un realitātes šoviem. Pirmās sērijas varētu būt 3- 10 minūtes garas, vēlāk sasniedzot līdz pat 30 minūtes.
Šim mērķim “Facebook” tērēs līdz trim miljoniem dolāru (2,68 miljoniem eiro) par vienu sēriju, uzstādot jaunu latiņu saviem konkurentiem, piemēram, Netflix, kas jau šobrīd veiksmīgi darbojas šajā jomā.
#Facebook To Launch Its Own TV Shows. Know All About It Here@facebook #technology https://t.co/MFjEDKrekr pic.twitter.com/BaPj1VPrhk
— News World India (@NewsWorldIN) June 27, 2017