Pārmaiņas piedzīvos digitālais “Facebook” maks – “Facebook Pay”, ko plānots pārveidot par “Meta Pay”. Tas ir pirmais solis ceļā uz to, lai radītu digitālo maku metaversam.
Kā zināms, “Facebook” nesen ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Saskaņā ar teikto, jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums paplašina savu sasniedzamību ārpus sociālajiem medijiem tādās jomās kā virtuālā realitāte
“Meta” izpilddirektors Marks Zukerbergs norādījis, ka “Meta Pay” būs jaunais zīmola papildinājums un darbosies kā universāls maks visiem digitālajiem priekšmetiem, ko lietotājs pirks un radīs metaversā.
Paredzams, ka “Meta Pay” sniegs daudz labāku pieredzi cilvēkiem un lietotāju iespējas vienkāršāk veikt darījumus radīs lielākas iespējas satura veidotājiem.
Pašreizējās produktu funkcijas un kopējā lietotāju pieredze, pie kuras cilvēki ir pieraduši, izmantojot “Facebook Pay”, “Facebook”, “Instagram”, “WhatsApp” un “Messenger” paliks nemainīgas. Izmaiņas tiek ieviestas Amerikas Savienotajās Valstīs, un laika gaitā tās tiks ieviestas visā pasaulē.