Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Facebook” pavēsta par mātesuzņēmuma nosaukuma maiņu uz “Meta”

Uzņēmums paplašina savu sasniedzamību ārpus sociālajiem medijiem tādās jomās kā virtuālā realitāte!

Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs pavēstījis par māteskompānijas nosaukuma maiņu – tā turpmāk sauksies “Meta”.

“Facebook” ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Par nosaukuma maiņu tika paziņots ikgadējā “Facebook” attīstītāju konferencē. Saskaņā ar oficiālo versiju jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums paplašina savu sasniedzamību ārpus sociālajiem medijiem tādās jomās kā virtuālā realitāte (VR).

Jāatzīmē, ka izmaiņas neattiecas uz tā atsevišķajām platformām, piemēram, “Facebook”, “Instagram” un “Whatsapp” – tikai uz mātes uzņēmumu, kam tās pieder. To nosaukumi un logotipi nemainīsies.

“Facebook” dibinātājs paziņoja par jauno nosaukumu, atklājot plānus izveidot “metaversu” – tiešsaistes pasauli, kurā cilvēki var spēlēt, strādāt un sazināties virtuālajā vidē, bieži izmantojot VR austiņas. Tomēr nemainīga paliks arī kompānijas misija – pulcēt kopā cilvēkus.

Tikmēr daudzi eksperti nosaukuma maiņu saista ar uzņēmuma mēģinājumu norobežoties no dažādiem ar “Facebook” saistītiem skandāliem.