Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs pavēstījis par māteskompānijas nosaukuma maiņu – tā turpmāk sauksies “Meta”.
“Facebook” ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Par nosaukuma maiņu tika paziņots ikgadējā “Facebook” attīstītāju konferencē. Saskaņā ar oficiālo versiju jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums paplašina savu sasniedzamību ārpus sociālajiem medijiem tādās jomās kā virtuālā realitāte (VR).
Announcing @Meta — the Facebook company’s new name. Meta is helping to build the metaverse, a place where we’ll play and connect in 3D. Welcome to the next chapter of social connection. pic.twitter.com/ywSJPLsCoD
— Meta (@Meta) October 28, 2021
Jāatzīmē, ka izmaiņas neattiecas uz tā atsevišķajām platformām, piemēram, “Facebook”, “Instagram” un “Whatsapp” – tikai uz mātes uzņēmumu, kam tās pieder. To nosaukumi un logotipi nemainīsies.
“Facebook” dibinātājs paziņoja par jauno nosaukumu, atklājot plānus izveidot “metaversu” – tiešsaistes pasauli, kurā cilvēki var spēlēt, strādāt un sazināties virtuālajā vidē, bieži izmantojot VR austiņas. Tomēr nemainīga paliks arī kompānijas misija – pulcēt kopā cilvēkus.
The metaverse is the next evolution of social connection. It's a collective project that will be created by people all over the world, and open to everyone. You’ll be able to socialize, learn, collaborate and play in ways that go beyond what’s possible today. pic.twitter.com/655yFRm8yZ
— Meta (@Meta) October 28, 2021
Tikmēr daudzi eksperti nosaukuma maiņu saista ar uzņēmuma mēģinājumu norobežoties no dažādiem ar “Facebook” saistītiem skandāliem.