Sociālais portāls Facebook atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu.
Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu.
Šobrīd Facebook eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu viedokļa, šajā gadījumā reklāma pie nemainīga budžeta sasniegs mazāku auditoriju.
“Mēs pastāvīgi meklējam arvien jaunus veidus, kā uzlabot mūsu portāla darbību gan par labu lietotājiem, gan arī reklāmdevējiem. Šobrīd mēs testējam, kā reklāmas teksta apjoms ietekmē tās efektivitāti, turpinot vērot, kā tas iespaido Facebook lietotājus,” komentē sociālā portāla pārstāvis.
Foto: Sarah Marshall/https://www.flickr.com/photos/sarahmarshall//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/