Emocijzīmes jeb emodži pēdējā laikā ir piedzīvojusi īstu uzplaukumu. Vēl nesen emodži izraibināja tavas īsziņas, bet tagad jau tās lieto vairums uzņēmums visā pasaulē. Neatkarīgi, vai tā ir atbilde klientam vai kāds nozīmīgs paziņojums, zīmoli arvien biežāk savu sakāmo akcentē ar emocijzīmēm. Tās sniedz iespēju komunicēt ar patērētājiem jautrākā un radošākā veidā.
Papildus tam, emodži paspējuši “piedalīties” gan vēlēšanās, gan izmantoti spēlēs un mārketinga reklāmās. Savu popularitātes virsotni emocijzīmes centīsies sasniegt ar filmu. Jau augusta beigās uz kinoteātriem visā pasaulē iznāks “Emodži filma”.
Katram mums viedtālrunī slēpjas Tekstopole, kurā mīt visi iemīļotākie emodžiji, kas to vien gaida, kad tālruņa lietotājs izvēlēsies tieši viņu. Šeit katram emodžijam ir viena sejas izteiksme, izņemot Džīnu, kurš spēj parādīt dažādas emocijas. Apņēmies kļūt “normāls” kā citi, Džīns ar draugiem dodas episkā “ap-ceļojumā” pa telefona aplikācijām, lai atrastu kodu, kas viņu izmainītu. Taču draugu misija izrādās daudz lielāka – viņiem ir jāglābj sava pasaule pirms tā tiek neatgriezeniski dzēsta.
Tā varētu būt viena no konceptuāli sarežģītākajām filmām, kas jebkad laista uz ekrāniem. Vēl pavisam nesen savu uzvaras gājienu piedzīvoja Lego filma, tagad tik pat sarežģīts uzdevums gaidāms emocijzīmēm.
Ražotāji jau aicinājuši ieskatīties pirmajā filmas treilerī un piedāvās ikvienam uzzināt, ko emocijzīmes dara tālruņa pasaulē!