Lai arī varētu šķist, ka e-pasta mārketings ir pagātne, patiesībā to joprojām izmanto ļoti daudzi uzņēmumi – tas arvien ir daudzu uzņēmumu galvenais reklāmas un mārketinga kanāls. It īpaši svētku laikā.
Straujiem soļiem tuvojoties Lieldienām, e-pasta mārketinga kampaņa ir vēl viena iespēja informēt klientus par saviem pakalpojumiem. To priekšrocības ir acīmredzamas – e-pastam nav dārgu papildu izmaksu, tās analītikas puse ir ļoti vienkārša un tas joprojām ir drošākais mārketinga kanāls.
Pāris vienkārši padomi, lai svētku e-pasta kampaņa būtu veiksmīga!
Uzstādi skaidru Lieldienu e-pasta kampaņas mērķi
Tam jābūt pirmajam solim, neatkarīgi no tā, vai vēlaties uzlabot savas iepriekšējās kampaņas rezultātus vai radīt pavisam jaunu. Jums jāsaprot, ko vēlaties ar šo kampaņu panākt – vai palielināt uzņēmuma ieņēmumus, izsūtīt labas gribas paziņojumus, pārbaudīt reklāmas taktiku, palielināt klientu plūsmu. Daudzi mazumtirgotāji savās Lieldienu vēstulēs parasti koncentrējas uz pavasaras preču līnijas izcelšanu.
Lai kāds būtu tavs mērķis, tava e-pasta saturam, struktūrai un dizanam ir jāfokusējas uz tā sasniegšanu.
Sūtiet ziņu kopā ar reklāmu
Daudzi tirgotāji, izsūtot Lieldienu apsveikumus, aizmirst par reklāmu. Svētki var būt labs iemesls, lai norādītu uz akcijām vai nepieciešamību iegādāties kādu preci. Bet neaizmirsti – svarīgākais ir skaidras un uzrunājošas ziņas izveidošana.
Sūtiet savu Lieldienu e-pastu vairāk nekā vienu reizi
Lai panāktu pēc iespējas labāku efektu, tirgotājiem savi Lieldienu e-pasti jāizsūta pirms brīvdienām, lai gan pati populārākā nosūtīšanas diena ir un paliek Lieldienas.
Jūsu e-pasta ziņai iesūtnē būs liela konkurence, ja to nosūtīsiet tikai Lieldienu svētdienā vai iepriekšējā dienā.
Tātad, lai iegūtu maksimālu iedarbību, nosūtiet savu ziņojumu ātrāk – vismaz 10 dienas līdz divas nedēļas pirms svētkiem.
Tāpat jūs varat arī nosūtīt atgādinājumu par savu Lieldienu piedāvājumu pat vairākām dienām pēc brīvdienas.
Izveidojot pievilcīgu dizainu
E-pasta saturs un dizains mūsdienās ir kļuvis vienlīdz svarīgs faktors veiksmīgu e-pasta mārketinga kampaņu realizācijā. Pievilcīgs dizains var būtiski veicināt konversiju daudzumu. Taču pareizāk būtu atstāt zaķus, cāļus un olas e-pasta beigām, neiepludinot tos galvenajā saturā.
Koncentrējies uz jauniem klientiem
Lieldienu kampaņa varētu palīdzēt piesaistīt jaunus klientus. Līdz ar to tā ir lieliska iespēja uzrunāt arī tos cilvēkus, kuri vēl nav kļuvuši par jūsu klientiem! Lieciet viņiem justies gaidītiem!