Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Efektīva krīzes komunikācija – veids, kā saglabāt savu reputāciju un pozīcijas tirgū

Krīzes situācijā ļoti nozīmīgu lomu spēlē precīzs rīcības plāns!

Laikā, kad vairums uzņēmumu saskaras ar grūtībām, arvien nozīmīgāku lomu spēlē krīzes komunikācija. Tieši aktīva kontrole pār situāciju un atbildīgi lēmumi noved pie risinājuma, kas ne tikai palīdz pārvarēt krīzi, bet ļauj uzņēmumam no krīzes situācijas iziet kā ieguvējam. Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā krīzes komunikācijas risinājumus, nodarbojoties ar krīzes seku pārvarēšanu un reputācijas atjaunošanu sabiedrībā.

Krīzes komunikācijas mērķis ir aizsargāt organizācijas reputāciju un saglabāt tās sabiedrisko tēlu.

Krīzes komunikācijas speciālisti cīnās ar vairākiem izaicinājumiem, kas mēdz kaitēt organizācijas reputācijai un imidžam. Krīze var negatīvi ietekmēt zīmola tēlu, kas, neapšaubāmi, ir viens no vērtīgākajiem organizācijas aktīviem. Krīzes komunikācijas komandas galvenais mērķis ir aizsargāt zīmola identitāti un saglabāt organizācijas stingru pozīciju nozarē.

“Krīzes situācijā ļoti nozīmīgu lomu spēlē precīzs rīcības plāns un vienota informatīvā komunikācija,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Viņš skaidro, ka neveiksmīga un nepārdomāta komunikācija var radīt nopietnu kaitējumu uzņēmumam, radīt tam zaudējumus vai pat uz spēles likt tā pastāvēšanu.

“Krīze slikti atspoguļo organizāciju un zināmā mērā sabojā tās reputāciju, tāpēc ārkārtas komunikācijas plāns ir kļuvis par nepieciešamību katrā uzņēmumā,” uzsver A. Jodis.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts