Trīsdesmit piecus gadus pēc tam, kad pasauli satricināja diētiskā kola, kompānija “Coca-Cola” paziņoja, ka produkta mārķējums iegūst pilnīgi jaunu izskatu. Sākot no nākamā mēneša, patērētājiem būs iespēja iegādāties diētisko kolu jaunā izskatā – gaiši sudrabaina ar treknu centru svītru, kura krāsa atbilst četrām jaunām garšām.
Saskaņā ar uzņēmuma paziņojumu, jaunais izskats un garša ir vērsta uz diētiskās kolas popularizēšanu jaunās paaudzes vidū.
Vislielākais uzsvars tiks liks uz pudeles dizainu, ko uzņēmums izstrādājis kopā ar Lielbritānijā bāzēto uzņēmumu “Kenyon Weston” . Kaut arī jaunais “slaidais” izskats liek zemapziņā uzreiz domāt par zemajām kalorijām dzērienā, “Cola-Cola” Ziemeļamerikas grupas direktors Rafaels Avasedo uzsver, ka viņa komanda izvēlējās jauno bundžiņas izskatu citu iemeslu dēļ. “Tas padara zīmolu daudz mūsdienīgāku un pievilcīgāku,” sacīja “Coca – Cola” pārstāvis.
“Cola-Cola” šajos centienos izveidot jaunu dizainu un padarīt to mūsdienīgāku ieguldīja ne mazāk kā divus gadus. Atjaunošanas projekts pamatojās uz izlūkdatiem, kas iegūti no aptaujām, kurā piedalījās 10 000 patērētāju. Viņi atbildēja uz jautājumiem saistībā ar iepakojuma stilu, bet vēl svarīgāk – uz garšu. Tā rādās kola ar ingvera laima, mango, ķirša un apelsīna garšu.
Uzņēmums uzsver, ka patērētāji ilgojas pēc jaunām pieredzēm un drosmīgākām garšām. “Mēs zinām, ka ir cilvēki, kas mīl kolas garšu un mēs vēlamies, lai tas būtu skaidrs – mēs nevēlamies to mainīt!”