Personīgās higiēnas zīmols Dove nupat izlaidis jaunu kampaņu līnijas Dove Men+Care ietvaros, kurā piedalījušies divi ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) futbolisti – Kārsons Palmers (Carson Palmer) un Džordijs Nelsons (Jordy Nelson).
Tā vietā, lai atspoguļotu sportistu profesionālo karjeru, kampaņas vēstījums koncentrējas uz spilgtākajiem brīžiem viņu ģimenes dzīvē.
“Sākumā mēs vēlējāmies parādīt Kārsona un Džordija sasniegumus soprtā, bet tad krasi mainīt kampaņas virzienu un koncentrēties uz sportistu dzīvi ārpus laukuma,” saka Dženifera Bremnere (Jennifer Bremner) – Dove mārketinga direktore.
Viņa turpina, akcentējot, ka šāda tipa reklāmas nav bieži novērojams: “Šīs kampaņas sauklis ir “The Real Strength”, taču tas ir pavisam cits spēks, par kuru mēs reklāmās runājam un centāmies parādīt pasaulei. Dove ir ļoti strauji augoša kompānija un mēs pavisam noteikti ticam pozitīvu tēvu, vīru, brāļu un citu vīriešu tēliem, tāpēc pēdējos gados, tajā skaitā pagājušā gada Superkausa izcīņas reklāmā, tik ļoti cenšamies to atspoguļot Dove mārketinga projektos un iedrošināt arvien vairāk klientus atrast savu īsto spēku, kam nebūt nav jābūt fiziskam pat tad, ja esi profesionāls sportists”
Avots: http://adage.com/article/see-the-spot/spots-dove-shifts-highlight-reel-life-field/302186/
Foto: https://www.flickr.com/photos/photogmateo/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/