Patērētāju uzticību finanšu pakalpojumu nozarē var būt saglabāt īpaši grūti. Nesens klientu novērtējuma pētījums Amerikā atklāj, ka mazāk nekā puse patērētāju ieteiktu savus finanšu pakalpojumu sniedzējus citiem. Šajā aptaujā aptuveni 46% respondentu norādījuši, ka neuzticas finanšu pakalpojumu sniedzējiem. Eksperti norādījuši, ka pie tā vainojama negatīva publicitāte, kas saistīta ar bankām un viņu klientiem.
Tomēr ikviens finanšu pakalpojumu sniedzējs zina, cik svarīgas ir attiecības ar klientiem. Pieaugot digitālo plašsaziņu līdzekļu nozīmei, klienti paši mūsdienās spēj pieņem lēmumus par to, kam viņi var uzticēt savu naudu. Līdz ar to, katram finanšu sniedzējam ir jāuzdod sev jautājums: “Kādas priekšrocības man var sniegt digitālie mediji?”
Tas palīdz zīmoliem atjaunot reputāciju
Daudzi finanšu pakalpojumu zīmoli izmanto digitālo reklāmu, lai nopelnītu patērētāju uzticību vai dažos gadījumos to atgūtu. Pēc tam, kad “Wells Fargo” tika sodīts par nelikumīgu pārdošanas praksi 2016. gadā, nākamajā gadā tas palielināja reklāmas izdevumus digitālajos plašsaziņas līdzekļos un mobilajās lietotnēs.
“Wells Fargo” kampaņa bija nepieciešama, lai uzlabotu attiecības ar klientiem, izmantojot reklāmas izvietojumus gandrīz katrā lielākajā kanālā, un digitālajā vidē. “Digitāls un jo īpaši mobilais ir svarīgs, jo tie ir kanāli, kuros mēs varam sazināties ar mūsu auditoriju ar vērienu,” izteicies “Wells Fargo” pārstāvis.
Saturam, kuram patērētāji uzticas
Kontekstam ir liela nozīme zīmolu patērētāju uztveres veidošanā. Saskaņā ar pētījumu, 75 procenti patērētāju uzskata, ka zīmoli ir atbildīgi par to satura augstu vai zemu kvalitāti, kas atrodas blakus to reklamēšanai. Citiem vārdiem sakot, lai gan zīmoli nav atbildīgi par satura izvietošanu vietnēs un lietotnēs, tie tiek saukti pie atbildības par viņu satura asociācijām.
Tas nav pārsteigums, ka patērētāji izvēlas augstākās kvalitātes avotus, taču viņu izvēle pārbaudītam, profesionāli radītam saturam ir pārsteidzoša. Tādēļ finanšu zīmoliem būtu jāmeklē tikai šāda veida informatīvās telpas. Tātad, visticamāk, tie varētu būt ar biznesu vai finanšu jomu saistīti mediji.
Uzticēšanās zīmolam ir svarīga
Reklāma faktors noteikti ir svarīgs, taču tas nav vienīgais finanšu zīmolu uzticības veidošanas uzdevuma fragments. Zināšanas par to, kā izvietot reklāmas ir tikpat nozīmīgas un tirgotājiem būtu jāizmanto viss, lai pielāgotos vēlamajam saturam, lai parūpētos par zīmola izdevīgumu.
Zīmola nozīme un uzticēšanās ir svarīga, lai sniegtu vislabāko pieredzi gan reklāmdevējiem, gan patērētājiem. Pieņemot viedus lēmumus par reklāmu un pievēršot uzmanību patērētāju atbalstītajai satura videi, bankas spēs pareizi reaģēt uz attiecībām ar klientiem un iedvesmot tos uzticēties.