Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Dienas reklāma, pēc kuras noskatīšanās, tu jutīsies…netīrs

Jā, darbiņš netīrs. Bet kādam taču tas jādara?

Saatchi & Saatchi reklāmas aģentūra ar humoru izspēlē dažādas neveiklas ikdienas situācijas savā jaunajā reklāmas kampaņā populārajam veļas mazgāšanas līdzeklim Tide

“Ja tam jābūt tīram, tad ar Tide,” ir kampaņas sauklis.

Oho, varbūt labāk sadedzināt to dvieli?

“Ar šo mēs vēlamies atklāt sabiedrībai dažas netīras un neveiklas patiesības par viņu ikdienu,” saka kampaņas radošais direktors Pauls Bičlers (Paul Bichler)

Foto: https://www.flickr.com/photos/8634926@N04/3200917143/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/