Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Daži mārketinga padomi, lai Valentīna diena būtu izdevusies

Galvenais – neaizmirstiet arī par tiem, kas šos svētkus nesvin!

Ir iestājies februāris, kas nozīmē, ka straujiem soļiem tuvojas arī Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Pārskatiet tālāk sniegtos padomus, lai pārliecinātos, ka šajā Valentīna dienā jums būs iespēja maksimāli palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus.

Vairāk nekā ziedi

Apmēram puse patērētāju Valentīna dienu nesvinēs. Tā vietā, lai atsvešinātu šo tirgus segmentu, stingri reklamējot Valentīndienas dāvanas otrajai pusei, pievienojiet kādu citu ziņojumu, kas ir paredzēts tiem, kas ir vientuļi. Mudiniet atsevišķus pircējus palutināt sevi un piedāvāt atlaides, lai tas būtu viņu laika vērts.

Patērētāji ļoti ātri ir pieņēmuši Valentīna dienu kā attaisnojumu, lai tērētu naudu ne tikai saviem partneriem. Dāvanu saņēmēji var būt ģimenes locekļi, bērni, kolēģi, mājdzīvnieki un pat viņi paši. Pat ja nepārdodat tradicionālos Valentīndienas produktus, izmantojiet to kā iespēju sazināties ar potenciālajiem klientiem un bijušajiem klientiem.

Kā redzat, pat tad, ja jūsu zīmols precīzi neietilpst tradicionālajā Valentīna dienas produktu kastē, jūs joprojām varat izmantot svētku izpārdošanas priekšrocības un iegūt priekšlaicīgu 1. ceturkšņa uzvaru. Turklāt praktiski visus tradicionālos produktus, piemēram, drēbes, konfektes, vakariņas, var tirgot kā sev vai citiem mīļajiem.

Ieprieciniet savus pircējus

Tāpat kā visas brīvdienas, vienkāršākais un efektīvākais veids, kā uzlabot reklāmguvumus un ieņēmumus, ir piesaistīt klientus ar tematiskām akcijām. Apdāviniet pircējus ar Valentīndienas akcijām apvienojumā ar vērtīgiem stimuliem pirkt, piemēram, procentu atlaidi. Mīlestības sezonā apsveriet iespēju piedāvāt bezmaksas vai paātrinātu piegādi, papildu dāvanu ar pirkumu, dāvanu iesaiņošanu vai personalizētas piezīmes par dāvanu.

Atkārtoti piesaistiet savus svētku sezonas klientus

Tā kā 4. ceturkšņa brīvdienu sezona ir aiz muguras, šī ir lieliska iespēja atkārtoti piesaistīt klientus, kuri tikko iegādājās no jums Melnās piektdienas un Ziemassvētku laikā. Segmentējiet tos pēc viņu nesenajiem pirkumiem brīvdienās, lai nosūtītu īpaši mērķtiecīgus e-pasta ziņojumus, pamatojoties uz produktu preferencēm, dzimumu vai papildu precēm.

Padariet Valentīna dienu vieglu saviem pircējiem

Visvairāk skatītajos un pirktajos baneros ir attēloti produkti, kas ir populāri citu pircēju vidū. Ja visi to saprot, tas noteikti ir labs, vai ne? Sāciet ar dāvanu ceļvedi!

Šiem Valentīna dienas mārketinga padomiem vajadzētu palīdzēt piesaistīt vairāk apmeklētāju un atjaunot vecos klientus!