Jaunākā CSDD kampaņa “Izkāp no telefona!” ir izvērtusies sevišķi veiksmīga, uzstādot un sasniedzot būtisku mērķi – pievērst mobilā telefona “nozombēto” autovadītāju uzmanību un mainīt to paradumus. Ņemot vērā sabiedrības satraukumu par mūsdienās aktuālo problēmu saistībā ar autodītāju telefona lietošanu pie stūres, CSDD kampaņas ietvaros izveidotā reklāma ir guvusi īpaši augstu atzinību un šobrīd ir atzīta par vienu no labākajām, veiksmīgākajām reklāmām Latvijā.
Šo kampaņas video rullīti ar „nozombētajiem” autovadītājiem ir iespējams noskatīties daudzos interneta medijos un citos interneta portālos, kas vēlas informēt un izglītot sabiedrību par iespējamiem satiksmes draudiem, kuru cēlonis ir tieši mobilais telefons un autovadītāju nespēja „atrauties” no sava telefona brauciena laikā. Dalība satiksmē – tā prasa lielu uzmanību un koncentrēšanos gan uz ceļu, gan apkārt notiekošo, tāpēc šajā procesā telefons ir uzskatāms par vienu no būtiskākajiem nelaimes gadījumu izraisītājiem, jo autovadītājs, pievēršot uzmanību telefona ekrānam, nevar garantēt pilnīgu koncentrēšanos un ātrāko reakcijas laiku.
CSDD reklāmas rullītis 45 sekunžu garumā lieliski nodod galveno vēstījumu sabiedrībai meistarīgā kompozīcijā apvienojot mūzikas, dejas un aktiermākslas elementus. Turklāt grimētāju un citu mākslinieku paveiktais darbs saistībā ar katra aktiera vizuālā tēla radīšanu, šim video kopumā ļauj izskatīties vēl iespaidīgāk, kā arī reklāmai piešķir vēl augstāku kvalitāti.
Video rullītis “Izkāp no telefona!” nav paredzēts kā komerciāla tipa reklāma, tieši tāpēc piesaista vēl lielāku uzmanību un neuzspiesti ļauj sabiedrībai noskatīties šo īso pamācību jeb brīdinājumu, kā rezultātā ieguvējs ir vienīgi tas, kurš ieklausās un ņem vērā CSDD ieteikumu. Kā zināms, šādas sociālā tipa reklāmas kā CSDD kampaņas ietvaros izveidotā parasti cenšas saistošā veidā sniegt mācību un izglītot, un, lai gan komerciāls labums netiek gūts, tomēr pozitīvi tiek ietekmēts kampaņas organizatora (CSDD) tēls – uzņēmums saņem augstu sabiedrības novērtējumu, kā arī gūst plašu atpazīstamību.