Francijas konjaka ražotājs Courvoisier izdevis produktu virkni ar jaunu iepakojuma dizainu, saglabājot kompānijas tradicionālās vērtības un iedzīvinot tās “svaigā” vizualizācijā. Jauno etiķēšu tematika ir Parīzes Zelta laikmets. Pie jaunā dizaina izstrādes strādāja britu dizaina aģentūra JKR.
Atjaunotais konjaka dizains iemieso Parīzes Zelta laikmeta noskaņu, kas ir nozīmīgs etaps Courvoisier konjaka attīstības vēsturē. Atjaunotais iepakojums nes sevī neatkārojamo 1880 – 1920 gadu Parīzes dvesmu, kas ir inovāciju, nozīmīgu notikumu, kultūras pacēluma, iedvesmas un nebeidzamās svētku sajūtas laimets.
Violetās un zelta krāsas saspēle atsauc atmiņā to brīnišķīgo Courvoisier konjaku, kas 1889. gadā tika pasniegts grandiozajā Eifeļa torņa atklāšanā. Grafiskās konjaka etiķetes līnijas netieši attēlo pasaulslavenās monumentālās celtnes iezīmes.
Jaunais zīmola dizains ietver sevī tā laika Parīzes kultūras, enerģētikas un arhitektūras iezīmes. Pēc idejas autoru teiktā, senās tradīcijas netiek aizmirstas, tās dizainā atklājas jāunā izskatā.
Dizaina paraugus var apskatīt šeit: http://studio.telegramme.co.uk/Courvoisier-Vanity-Fair-Advertorial
Foto: Ben and Kaz Askins/ https://www.flickr.com/photos/teamaskins//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/