Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Coca-Cola” maina mārketinga stratēģiju; ievieš jaunu moto

Dzērienu ražotājs vēlas atgriezties pie "Coca-Cola" pamatvērtībām

Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu.

Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt “Open Happiness” kampaņas, tā vietā palaižot jaunu globālo kampaņu ar nosaukumu “Taste the Feeling” jeb “Nogaršo sajūtu”, kuras ietekmē reklāmas centrā tiks novietots produkts. Tāpat de Kvinto pieņēmis “viena zīmola” pieeju, apvienojot vairākus dzēriena veidus, piemēram, “Diet Coke” un “Coke Zero”, vienā kampaņā, nevis palaižot atšķirīgas reklāmas un mārketinga pieejas katram dzēriena veidam.

“Mēs vēlamies parādīt, ka “Coca-Cola” ir domāta visiem,” teikts kompānijas mājaslapā. “Cilvēki vēlas dzert savu dzērienu dažādos veidos, bet, lai arī kuru veidu viņi izvēlētos, viņi vēlas “Coca-Cola” zīmolu ar tā lielisko garšu un atspirdzinājumu”.

Ja iepriekš katru no “Coca-Cola” veidiem  ražotājs pasniedza ar citādākiem vēstījumiem, savā starpā tiem konkurējot, jaunā pieeja nozīmēs, ka “Coca-Cola” vairs nebūs “apakšgrupu zīmoli”, bet gan varianti, no kuriem cilvēks var izvēlēties, piemēram, iegādājoties dzērienu ar mazāku cukura līmeni. Jaunajās kampaņas reklāmās tiks iekļauti visi “Coca-Cola” veidi, piedāvājot izvēlēties sev tīkamāko.

Jaunajai kampaņai jau ir ierakstīta dziesma “Taste The Feeling”, kuru izpilda Austrālijas dziedātājs Konrads Sevels.

Kvinto paziņoja, ka “Coca-Cola” tiks virzīta jaunā, daudz pazemīgākā virzienā. Reklāmās tiks izmantoti emocionāli stāsti, kuros attēlos ikdienišķus mirkļus, piemēram, pirmo randiņu, kura centrā atradīsies gāzētais dzēriens.

“Jaunā kampaņa atgriezīsies pie “Coca-Cola” pamatvērtībām,” norādīja mārketinga vadītājs. “Mēs tikai runājam par zīmolu, neņemot vērā produktu”.

Foto: Frank Douwes / https://www.flickr.com/photos/frankdouwes/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/