Lai cīnītos ar pārdošanas apjoma kritumu, pasaulslavenais zīmols “Coca – Cola” Austrālijā uzsācis plašu mārketinga kampaņu. Kampaņas mērķis ir pievērst lojālo klientu un jauniešu uzmanību ar jauno dzēriena iepakojuma dizainu. “Coca – Cola” ir izstrādājusi “dzīvās” budžas, kuras, atdziestot līdz optimālajai temperatūrai, maina krāsu. Tādējādi ikviens labas garšas mīļotājs varēs baudīt iemīļoto dzērienu tā labākajā izpildījumā.
Lai popularizētu šo jauninājumu, zīmols ir izsludinājis konkursu, aicinot cilvēkus uztaisīt “selfiju” ar bundžiņu un ievietot to sociālajos tīklos ar mirkļbirku #COKEComeAlive.
Kampaņas sejas ir austrāliešu aktieris Trojs Sivāns, dziedātājs Kodijs Simpsons, DJ Tigerlily un citi austrāliešu sabiedrībā zināmie jaunieši, kuri popularizēs šo unikālo produktu sociālajos medijos, uzrunājot plašu auditoriju.
Jūnijā “Coca – Cola” realizēja mārketinga kampaņu, kas bija veltīta zīmola simtgadei. Kampaņas ietvaros tika organizēta pārvietojama izstāde, kas vēstīja par slavenās dzēriena pudeles vēsturisko attīstību – Bottle Art.
Icy cold COKE = colour-changing cans! 🙌 💕❄ #COKEcomealive https://t.co/BDugu5wJ29
— Coca-Cola Australia (@CocaColaAU) October 22, 2015
Foto: Dominic Alves/https://www.flickr.com/photos/dominicspics// https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/